2.11. De cât timp exportaţi?
a) Mai mult de 5 ani
b) 2-5 ani
c) 1-2 ani
2.12. Vă rugăm să bifaţi domeniile care necesită îmbunătăţire conform opiniei clienţilor Dvs. (e posibil să bifaţi mai multe opţiuni odată)
a) Calitate
b) Livrare
c) Preţ
d) Ambalare
e) Design
f) Comunicare
2.13. Aveţi careva produse / servicii pentru export?
a) Da
b) Nu
3. DEZVOLTAREA RESURSELOR UMANE
3.1. Vă rugăm să bifați departamentele din organizația Dvs. (e posibil să bifaţi mai multe opţiuni odată)
a) Departmentul Marketing
b) Departmentul Vânzări
c) Departmentul Administraţie
d) Departmentul Resurse Umane
e) Departmentul Financiar (3-5 angajaţi)
f) Departmentul Design
g) Department Livrare şi Logistică
h) Departmentul Calitate
3.2. Vă rugăm să bifaţi managerii din cadrul organizaţiei Dvs., fără a include Managerul General? (e posibil să bifaţi mai multe opţiuni odată)
a) Manager Marketing
b) Manager Vânzări (o altă persoană decât Managerul Marketing)
c) Office Manager/Manager DRU/Manager Administrativ
d) Manager Financial
e) Manager Producţie
f) Manager Export
g) Manager Calitate
3.3. Care din opţiunile de mai jos descriu cel mai bine structura organizaţională a companiei Dvs.? (Bifaţi opţiunea cea mai relevantă pentru organizaţia Dvs).
a) Angajații raportează managerului departamentui respectiv care este autorizat să ia decizii importante fără să se consulta cu MG.
b) Angajații raportează managerului departamentului respectiv care este autorizat să ia anumite decizii. Managerul de departament trebuie să raporteze în mod frecvent activitățile către directorul general și să obţină aprobări pentru deciziile importante.
c) Managerul General este responsabil pentru majoritatea deciziilor.
3.4. Vă rugăm să bifaţi membrul (membrii) companiei Dvs. care este autorizat să ofere direct clienţilor cotaţiile companiei. (e posibil să bifaţi mai multe opţiuni odată)
a) Manager Vânzări
b) Reprezentanţi Vânzări
c) Manager Export
d) Preşedinte/proprietar
3.5. Vă rugăm să bifaţi membrul (membrii) companiei Dvs. care este autorizat să negocieze direct cu clienţii ofertele/preţurile. (e posibil să bifaţi mai multe opţiuni odată)
a) Manager Vânzări
b) Reprezentanţi Vânzăr
c) Manager Export
d) Preşedinte/proprietar
3.6. Compania Dvs. dispune de Manual de politici şi proceduri pentru resursele umane?
a) Da
b) Nu
3.7. Care din opţiunile de mai jos descriu cel mai bine compania Dvs.? (e posibil să bifaţi mai multe opţiuni odată)
a) Compania are o structură salarială pentru angajații săi
b) Compania are fişe de post pentru fiecare poziţie
c) Compania dispune de o schemă de compensaţii și beneficii pentru angajații săi
3.8. Care din opţiunile de mai jos descriu cel mai bine compania Dvs.? (Bifaţi opţiunea cea mai relevantă pentru organizaţia Dvs).
a) Evaluăm angajaţii îm mod regulat conform unui sistem de evaluare a performanțelor; satisfacția angajaților noștri o considerăm prioritară și lucrăm din greu pentru a le menține devotamentul fată de companie și obiectivele acesteia.
b) Compania noastra nu evaluează angajații sau măsoară satisfacția acestora, dar MG si alţi șefi de departamente țin sub control performanța, iar în cazul în care apare o problemă o tratează.
c) Compania noastra depinde de muncitori necalificați, încercăm să oferim stimulente, dar datorită specificului sectorului dat, de obicei, ne confruntăm cu o rotaţie înaltă a personalului.
3.9. Care din din opţiunile de mai jos descriu cel mai bine compania Dvs.? (Bifaţi opţiunea cea mai relevantă pentru organizaţia Dvs)
a) Oferim o majorare anuală a salariului tuturor angajaților; periodic oferim majorări suplimentare personalului cu rezultate excepţionale în urma evaluării; cel puţin de două ori pe an oferim bonusuri pentru toți angajații.
b) Oferim o majorare anuală a salariului tuturor angajaților; oferim majorări suplimentare unor angajați și bonusuri o dată pe an pentru majoritatea angajatilor.
c) Oferim bonusuri angajatilor nostri, în funcție de situația noastră financiară.
3.10. Care este procentajul anual al rotaţiei de personal?
a) Mai puţin de 5%
b) 5-10%
c) Mai mult de 10%
3.11. Oferiți instruire pentru angajatii Dvs. in mod regulat?
a) Da
b) Nu, nu la moment, dar planificăm în viitorul apropiat
c) Nu, nu dorim să investim în acest domeniu
3.12. Cum, de obicei, sunt promovaţi angajaţii în cadrul companiei Dvs.?
a) În baza perfromanţei în cadrul companiei
b) În bata numărului de ani lucraţi în companie
3.13. Vă rugăm să bifaţi problema(le) cu care se confruntă în mod frecvent angajaţii Dvs. (e posibil să bifaţi mai multe opţiuni odată)
a) În prezent nu avem probleme cu angajații noștri
b) Absenţa frecventă
c) Neînțelegerea așteptărilor clienților noștri
d) Lipsa abilităţilor necesare pentru poziţia ocupată
4. FINANŢE ŞI SERVICII FINANCIARE
4.1. Care din opţiunile de mai jos descriu cel mai bine practicile financiare ale companiei Dvs.?
a) Compania noastra are un plan financiar, care reflectă detaliat planul nostru de afaceri; este planificat cel puțin cu un an înainte; compania face referinţă la acest plan în procesul de evaluare a performanțelor sale.
b) Există un plan financiar, dar este dificil de a-l urma pe parcursul anului; compania progresează în ceea ce priveşte elaborarea planurilor financiare realizabile, dar în prezent încă mai necesită ajustări.
c) Oficial nu există un plan financiar, managerul nostru financiar este responsabil pentru raportarea tuturor progreselor MG şi altor manageri.
4.2. Dispune compania de un sistem de management financiar?
a) Da
b) Nu
4.3. Dispune compania de un sistem de costuri?
a) Da
b) Nu
4.4. Cum se efectuiază contabilitatea?
a) Electronic
b) Manual
5. PRODUCEREA
5.1. Ce planuri de producție utilizaţi? (Vă rugăm să bifaţi dacă este relevant).
a) Nu este cazul, activăm doar în domeniul serviciilor
b) Anuale
c) Lunare
d) Săptămânale
e) Zilnice
5.3. Văr rugăm să bifaţi domeniile pe care le măsuraţi şi documentaţi progresul obţinut.
5.3.1. Eficienţa
a) Da
b) Nu
5.3.2. Utilizarea capacităţii
a) Da
b) Nu
5.3.3. Productivitatea
a) Da
b) Nu
5.4. Aplicaţi întreţinerea preventivă?
a) Da, efectuăm controale de rutină a echipamentului nostru
b) Nu, întreținerea se limitează la echipamentul defectat
5.5. În prezent, compania Dvs. aplică practici "prietenoase" mediului înconjurător?
a) Da
b) Nu
5.6. Care este nivelul mediu al stocurilor ? Vă rugăm să bifați boxele corespunzătoare.
5.6.1. Produse finite
a) Nici unul
b) Mai puţin de 1 lună
c) 1-3 luni
d) Mai mult de 3 luni
5.6.2. Produse intermediare
a) Nici unul
b) Mai puţin de 1 lună
c) 1-3 luni
d) Mai mult de 3 luni
5.6.3. Materia Primă
a) Nici unul
b) Mai puţin de 1 lună
c) 1-3 luni
d) Mai mult de 3 luni
5.7. Care din opţiunile de mai jos descriu cel mai bine compania Dvs.?
a) Avem un departament de design în cadrul organizației noastre; Originalitatea este o necesitate primară pentru produsele / serviciile noastre
b) În prezent nu avem un departament de design, dar contractăm designeri după necesitate
c) Competitivitatea companiei noastre se bazeaza mai mult pe preț, decât pe design; momentan nu avem un departament pentru design
5.8. Compania Dvs. dispune de un produs / serviciu unic, care este exclusiv pentru compania Dvs.?
a) Da
b) Nu
5.9. Care din opţiunile de mai jos descriu cel mai bine viziunea companiei Dvs. privind logistica? (Bifaţi opţiunea cea mai relevantă pentru organizaţia Dvs)
a) Eficienţa şi execuţia la timp sunt esenţiale pentru a fi competetivi.
b) Activitățile companiei noastre nu depind în mare măsură de livrare promptă de bunuri / servicii.
5.10. Dispuneţi de un sistem documentat care monitorizează și evaluează performanța de distribuție și logistică?
a) Da
b) Nu
6. TEHNOLOGII INFORMAŢIONALE ŞI SMI
6.1. Utilizează compania Dvs. un sistem computerizat de management a informaţiei (SMI)?
a) Da
b) Nu, nu am creat încă un sistem, dar planficăm.
c) Nu, nu suntem informaţi pe deplin referitor la modul de uzilizare a unui SMI computerizat
6.2. Compania Dvs. are un IT Administrator permanent în birou?
a) Da
b) Nu
6.3. Consideraţi siguranța și confidențialitatea datelor o prioritate în compania Dvs.?
a) Da
b) Nu
6.4. Care este procentul documentaţiei salvate în calculator?
a) 67 – 100%
b) 34 – 66%
c) 0 - 33%
7. CALITATE/CERTIFICĂRI
7.1. Dispune, în prezent, compania Dvs. de certificare valabilă a calității relevantă pentru sectorul Dvs. de operare (de exemplu, ISO, HACCP, CMM)?
a) Da
b) Nu
7.2. Vă rugăm să bifaţi complicaţia (le) cu care vă cofruntaţi în procesul de obţinere a certificărilor. (e posibil să bifaţi mai multe opţiuni odată)
a) Deja am obţinut toare certificările necesare
b) Finanţare
c) Procedură complicată de aplicare
d) Încă nu ne conformăm pe deplin
e) Nu avem nevoie să obţinem certificări pentru afacerea noastră
7.3. Aplicati controlul procesului statistic?
a) Da
b) Nu, nu sunt familiarizați cu controlul procesului statistic, dorim să avem mai multe informații cu privire la controlul procesului statistic
c) Nu
7.4. Dispuneţi de un laborator pentru controlul calităţii sau utilizaţi un asemenea laborator?
a) Da
b) Nu
7.5. Documentaţi specificaţiile produselor Dvs.?
a) Da
b) Nu
Declinarea responsabilităţii: Această bază de date are un rol centralizator pentru prezentarea Prestatorilor de servicii de afaceri companiilor care au nevoie de experiența acestora. Ca și în cazul tuturor tipurilor de achiziții ar trebui să identificaţi dovezi ai activităţii anterioare, care a fost finalizată în mod satisfăcător. Ați putea dori să solicitaţi detalii referitor la clienţii anteriori pe care îi puteți contacta pentru a obţine o recomandare.
Proiectul nu inspectează sau aprobă Prestatorii SDA din această bază de date. Includerea unui Prestator SDA în baza de date nu conferă nici un drept de recunoaștere sau recomandare din partea proiectului ESRA sau a Uniunii Europene.