logo ro

slogan ro

Presa

Zile de informare privind Proprietatea Intelectuală pentru IMM-uri

Zile de informare privind Proprietatea Intelectuală pentru IMM-uri
DSC 0138a editedOrganizația pentru Dezvoltarea Întreprinderilor Mici și Mijlocii (ODIMM) în parteneriat cu Agenția de Stat pentru Proprietatea Intelectuală (AGEPI) a organizat seminarul de instruire cu genericul „Zile de informare privind Proprietatea Intelectuală pentru IMM-uri”. 
 
La instruire au participat rezidenți ai Incubatoarelor de afaceri, consultanți, manageri, studenți, dar și antreprenori care sunt la etapa incipientă de dezvoltare a afacerii. Scopul seminarului a fost inițierea întreprinzătorilor cu o experiență redusă de activitate privind obiectul de proprietate intelectuală.
 
Evenimentul este realizat în cadrul Proiectului internațional “Value Intellectual Property for SMEs”, care este realizat în consorțiu cu 15 țări. În debutul  seminarului de instruire Liudmila Stihi, șef Direcție Instruire, Analiză și Inovare din cadrul ODIMM, a specificat că aceasta este prima activitate din seria zilelor de informare după care vor urma ateliere de lucru, ședințe de asistență pentru întreprinzătorii care vor dori să-și înregistreze obiectele de proprietate intelectuală.
 
Andrei Moisei, specialist coordonator, Secția instruire, Direcția promovare și relații externe din cadrul AGEPI a specificat că elaborarea unui brand devine unul dintre imperativele pieții. ”Având o marcă de produs bine gândită întreprinzătorii își pot vinde mai ușor produsele la un preț mai bun, iar compania devine mai credibilă în fața consumatorului. Datorită unui brand elaborat reușit antreprenorii își poți găsi mai ușor parteneri de afaceri atât în țară, cât și peste hotare”, a subliniat Andrei Moisei.DSC 0136a edited
 
În final, reprezentantul AGEPI a reiterat faptul că obiectele de proprietate intelectuală le permit antreprenorilor să-și gestioneze afacerea într-un mod nou și inovativ, le oferă oportunitatea de a acapara atât piețele interne, cât și cele externe.
 
4Participanții la seminar au fost instruiți cum pot crea un brand valoros și care este impactul acestuia, ce trebuie să fie conțină mesajul comunicat de un brand. În același timp, au fost elucidate subiecte ce țin de design, modelele industriale, invențiile care pot fi înregistrate, obiectele protejate de dreptul de autor. 
 
Proiectul internațional “Value Intellectual Property for SMEs”, este realizat în consorțiu cu 15 țări. Implementarea proiectului în Republica Moldova este realizată de către AGEPI în parteneriat cu ODIMM. Scopul proiectului este promovarea și sprijinirea IMM-urilor în respectarea principiului subsidiarității, înțelegerea valorilor privind drepturile de proprietate intelectuală și utilizarea în afaceri a dreptului privin proprietatea intelectuală la nivel european.
DSC 0901a edited
DSC 0931a editedDSC 0904a edited
Steluță inactivăSteluță inactivăSteluță inactivăSteluță inactivăSteluță inactivă
 

logofooter

  • © Toate drepturile rezervate. Actualizat: 07.04.2020.
Soluție    Suport

logowbAcest site a fost creat cu susținerea Băncii Mondiale. Actualizarea conținutului a fost finanțată de Uniunea Europeană prin Proiectul „Suport pentru Cadrul Infrastructurii Calității în contextul DCFTA în Republica Moldova”

Search

reset WAY cursor WAY contrast WAY Marire Font WAY Alb negru WAY Linkuri WAY

Dvs. folosiți componenta de ADS Blocker.
Noi nu folosim elemente de publicitate, doar prezentăm produsele proprii sau a donatorilor care promovează unele proiecte sau domenii din economia națională.
Unele funcționalități pot fi blocate, vă rugăm să dezactivați componenta de ADS Blocker.
Mulțumim pentru înțelegere!