14 ani

te

ODIMM - Anunță concurs de agajare pentru poziția Specialist Relații Publice

Scopul: Dezvoltarea, asigurarea și menținerea imaginii publice a organizației în corespundere cu politica generala a acesteia.

Atributii si responsabilitati:

  • Elaborarea și implementarea strategiei de comunicare agreată cu managementul organizației și măsurarea eficientei activitatii de PR
  • Elaborarea comunicatelor de presa, prezentărilor ale organizației, articolelor în mass-media, website, newsletter, brosuri etc.
  • Actualizarea paginii web al organizației, busines portalului și a altor mijloace de informare utilizate
  • Selectarea de materiale scrise, video, foto, audio pentru organizație
  • Cereara și dezvoltarea de parteneriate cu reprezentanții relevanți din  mass-media
  • Diseminarea de informatii către instituții guvernamentale, parteneri, donator,  jurnaliști  și alte categorii de public ce fac parte din sfera de interes a organizației
  • Organizarea si participarea la evenimente în beneficiul organizatiei
  • Mediatizarea permanenta a activităților organizației prin toate sursele relevante mass- media.

 

Abilități: 

  • Aptitudini excelente de comunicare, scriere și redactare; 
  • Atitudine pozitivă, flexibilitate; 
  • Capacitatea de a genera idei noi și găsi soluții inovative; 
  • Atenție distributivă, capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan; 
  • Spirit de echipa și orientare catre rezultate; 
  • Oferirea informaţiilor corecte într-o manieră profesionistă

 

Cerințele:

  • Studii superioare facultatea de jurnalistică, specilizarea jurnalism sau comunicare și relații publice .
  • Cursuri sau studii adiționale în domeniul economic, vor constitui un avantaj
  • Experiență în domeniul dat  de minim 2 ani
  • Utilizarea limbilor  română, rusă şi engleză, scris şi vorbit, la un nivel înalt
  • Integritate, perseverență, atitudine principială și corectă în relațiile cu oamenii
  • Rezistenţă la stres şi respectarea termenelor limită
  • Utilizarea computerului și diferitor programe la nivel profesionist (Word, Power Point, Excel, monitorizare și analiză media etc.); aparatură foto, video și audio.
  • Viziune şi capacitate de a gândi strategic
  • Gândire analitică, aptitudini organizatorice, corectitudine, maturitate, stabilitate psihologică şi abilitate de a comunica

 

Ce oferim:

 

  • Echipă tînară și prietenoasă
  • Investim în creșterea și dezvoltarea ta profesională.
  • Atmosferă de lucru plăcută și creativă
  • Posibilitatea de a activa într-o organizație de prestigiu și imagine pozitivă din Republica Moldova
  • Posibilitatea de a implementa cunoștințele și experiența, creativitatea și inovațiile
  • Pachet social asigurat
  • Salariu fix peste media din piață, pentru că vrem oameni peste media din piață
  • Bonusuri de performanță – pe baza unor indicatori de performanță.

 

 

Candidaţii interesaţi sunt invitaţi să depună CV-urile și link către contul de Facebook la adresa de  e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

Numai candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la interviu.

Steluță inactivăSteluță inactivăSteluță inactivăSteluță inactivăSteluță inactivă
 

logofooter

  • © Toate drepturile rezervate. Actualizat: 23.07.2021.

Soluție

logowbAcest site a fost creat cu susținerea Băncii Mondiale. Actualizarea conținutului a fost finanțată de Uniunea Europeană prin Proiectul „Suport pentru Cadrul Infrastructurii Calității în contextul DCFTA în Republica Moldova”

Search

reset WAY cursor WAY contrast WAY Marire Font WAY Alb negru WAY Linkuri WAY

Dvs. folosiți componenta de ADS Blocker.
Noi nu folosim elemente de publicitate, doar prezentăm produsele proprii sau a donatorilor care promovează unele proiecte sau domenii din economia națională.
Unele funcționalități pot fi blocate, vă rugăm să dezactivați componenta de ADS Blocker.
Mulțumim pentru înțelegere!