14 ani

te

ODIMM - Anunță concurs de agajare pentru poziția de Specialist în Marketing

Scopul:
Coordonarea intregii activitati de marketing, precum și participarea la elaborarea strategiei și politicilor de marketing ale organizației.
Atributii si responsabilitati:
• Elaborarea și implementarea policticii de marketing agreată cu managementul organizației și măsurarea eficientei acesteia;
• Asigurarea şi creşterea vizibilităţii companiei pe piaţa națională și internațională;
• Identificarea și implementarea soluțiilor optime de promovare a organizației și a programelor pe care le implementează;
• Gestionarea datelor statistice privind eficiența activităților de promovare realizate;
• Elaborarea machelor pentru toate tipurile de mateiale promoționale și informative utilizate de organizație;
• Analiza ofertelor publicitare şi gestionarea stocului de materiale promoționale;
• Actualizarea website-ului organizației, a busines portalului și a altor mijloace de informare utilizate;
• Selectarea de materiale scrise, video, foto, audio pentru organizație;
• Cereara și dezvoltarea de parteneriate cu reprezentanții relevanți din mass-media;
• Negocierea cu partenerii a condiții lor și prețurilor la serviciile oferite;
• Asistenţă în organizarea şi promovarea de evenimente.
Abilități:
• Aptitudini excelente de comunicare, scriere și redactare;
• Capacitatea de a oferi noi soluții și idei;
• Acuratețe și responsabilitate în realizarea sarcinilor;
• Capacitatea de a lucra în echipă;
• Rezistență la stress și lucru sub presiunea timpului;
• Deschidere pentru învățare și implementare de inovații;
• Flexibilitate și adaptabilitate.

Cerințele:
• Studii superioare finalizate în Marketing sau student în anul 2 Masterat în Marketing;
• Experienţă în aplicarea tehnicilor de marketing offline şi online;
• Noțiuni solide de marketing si comunicare;
• Entuziasm şi pasiune pentru marketing;
• Abilităţi de comunicare excelente;
• Persoană cu iniţiativă, proactivă, cu încredere în sine;
• Persoană ambiţioasă, care doreşte să înveţe mult şi să se dezvolte profesional;
• Cunoştinţe de operare PC (Word, Power Point, Excel – baze de date) şi utilizarea Internetului; - Cunoaștere avansată a limbii engleze: scris, vorbit, citit;
• Interes pentru tehnologiile noi.

Ce oferim:
• Remunerare atractivă;
• Posibilitatea de a implementa cunoștințele și experiența, creativitatea și inovațiile;
• Posibilitatea de dezvoltare profesională;
• Posibilitatea de a activa într-o organizație de prestigiu și imagine pozitivă din Republica Moldova.

Candidaţii interesaţi sunt invitaţi să depună CV-urile la adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
Numai candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la interviu.

Steluță inactivăSteluță inactivăSteluță inactivăSteluță inactivăSteluță inactivă
 

logofooter

  • © Toate drepturile rezervate. Actualizat: 23.07.2021.

Soluție

logowbAcest site a fost creat cu susținerea Băncii Mondiale. Actualizarea conținutului a fost finanțată de Uniunea Europeană prin Proiectul „Suport pentru Cadrul Infrastructurii Calității în contextul DCFTA în Republica Moldova”

Search

reset WAY cursor WAY contrast WAY Marire Font WAY Alb negru WAY Linkuri WAY

Dvs. folosiți componenta de ADS Blocker.
Noi nu folosim elemente de publicitate, doar prezentăm produsele proprii sau a donatorilor care promovează unele proiecte sau domenii din economia națională.
Unele funcționalități pot fi blocate, vă rugăm să dezactivați componenta de ADS Blocker.
Mulțumim pentru înțelegere!