Pentru participare la Etapa 1 a Programului, solicitantul trebuie să întrunească următoarele criterii de eligibilitate:
1) tinerii doritori de a lansa o afacere sau care au inițiat și conduc o întreprindere nou-înregistrată pe teritoriul Republicii Moldova, în zonele rurale și urbane;
Termenul limită de înregistrare 12.03.2021, ora 18:00
La această etapă se pot înregistra tinerii care au participat la activitățile de generare de idei - Hackathon realizate la etapa 1 a Programului sau care au idei de afaceri, dar nu au participat la etapa 1 a Programului și întrunesc următoarele criterii de eligibilitate:
1) tinerii doritori de a lansa o afacere sau care au inițiat și conduc o întreprindere nou-înregistrată (< 1an), pe teritoriul Republicii Moldova, în zonele rurale și urbane; 2) tinerii cu vârsta cuprinsă între 18-35 de ani; 3) cetățenii Republicii Moldova.
Termenul limită de înregistrare 12.03.2021, ora 18:00
Business voucher
ODIMM oferă, prin intermediul Programului „START pentru TINERI”, business-vouchere în valoare maximă de 10 mii de lei pentru dezvoltarea afacerii sau perfecționarea aptitudinilor tinerilor în domeniul ales. Business Voucherul pot fi fi utilizat de beneficiarii Etapei 2 a Programului „START pentru TINERI” pentru: -realizarea activităților de testare a ideii de afaceri;
-mici studii de piață;
-cercetări ale comportamentului consumatorilor;
-instruiri în domenii specifice;
-alte servicii necesare testării ideii și implementării proiectului investițional.
Voucherul poate fi accesat doar în cazul în care întruniți următoarele criterii de eligibilitate:
-întreprindere nou-înregistrată, creată și gestionată de către tânăr cu vârsta cuprinsă între 18-35 de ani, cetățean al Republicii Moldova;
-întreprindere înregistrată sub una din următoarele forme organizatorico - juridice ale activității de antreprenoriat:
a)Întreprindere Individuală;
b)Gospodărie Țărănească (de fermier);
c)Societate cu Răspundere Limitată.
-absolvent al cursurilor de instruire desfășurate la Etapa 2 a Programului;
PENTRU ÎNREGISTRAREA CERERII, va fi transmis (scanat de pe original) la adresa de emailAceastă adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.,următorul set de acte:
1. Cererea de solicitare a „business voucherului” Descarcă
2. Buletinul de identitate al fondatorului și administratorului entității juridice;
3. Extrasul din Registrul de Stat al persoanelor juridice și al întreprinzătorilor individuali/ Extras din Registrul Gospodăriilor Țărănești (eliberat cu cel mult 3 luni înaintea depunerii cererii);
4. Certificatul eliberat de bancă cu privire la contul bancar;
5. Oferta de preț cu specificarea detaliată a serviciilor care urmează să fie prestate.
Depunerea cererilor de solicitare pentru Business Vouchere se face în mod continuu.
Solicitanții vor fi informați privind decizia adoptată de către Comitetul de Evaluare, în termen de 15 zile lucrătoare, de la data depunerii dosarului complet.
Antreprenorii care au absolvit Etapa a II-a a Programului sunt îndemnați să aplice la componenta de finanțare.
- Valoarea maximă a grantului este de 180 mii lei;
- Contribuția proprie este de minim 20%;
- Banii se oferă pentru echipamente, mașini, utilaje, instalații de lucru, aparate și instalații de măsură, control și reglare, tehnică de calcul;
- până la 30% pentru active nemateriale: softuri, francize, obținerea certificatelor de calitate.
La Concurs pot aplica tinerii cu vârsta între 18-35 de ani, care au absolvit Etapa a II-a a Programului și dețin o companie nou-înregistrată pe piață mai puțin de 1 an.
Depunerea proiectelor investiționale este în regim online:
Pentru a face cunoștință și a putea completa operativ formularul de aplicare electronic puteți descărca versiunea .doc a Formularului de aplicare pentru a pregăti răspunsurile și actele necesare în format pdf:
1) Buletinul de identitate al fondatorului și administratorului entității juridice;
2) Formularul de participare inclusiv anexele privind investițiile și previzionările financiare,
3) Extrasul din Registrul de Stat al persoanelor juridice și al întreprinzătorilor individuali/ Extras din Registrul Gospodăriilor Ţărăneşti (eliberat cu cel mult 3 luni înaintea depunerii dosarului);
4) Documentele de constituire ale întreprinderii: Decizia de înregistrare a persoanelor juridice/ Fișa de înregistrare a gospodăriei țărănești;
5) Actele ce confirmă dreptul de proprietate sau folosință: Contract de arendă a imobilului/ Contract de locaţiune / Contract de comodat, Extras din Registrul bunurilor imobile, Contract de vânzare – cumpărare și altele;
6) Certificatul eliberat de bancă cu privire la contul bancar;
7)Declarația privind beneficierea de ajutoare de stat, Descarcă;
8)Certificatul privind lipsa sau existența datoriilor la bugetul de stat, sau declarație pe propria răspundere privind lipsa restanţelor faţă de bugetul public național, Descarcă;
9)Licenţa şi/sau Autorizaţia (după caz);
10) Alte documente relevante (oferte de preţ, certificate de calificare, contracte de intenţii, etc.).
Contacte :
Adresa: Bd. Ştefan cel Mare și Sfânt, nr. 134, et 3, of. 339
Telefon: 022 21 15 73
E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
reset WAYcursor WAYcontrast WAYMarire Font WAYAlb negru WAYLinkuri WAY
Dvs. folosiți componenta de ADS Blocker. Noi nu folosim elemente de publicitate, doar prezentăm produsele proprii sau a donatorilor care promovează unele proiecte sau domenii din economia națională. Unele funcționalități pot fi blocate, vă rugăm să dezactivați componenta de ADS Blocker. Mulțumim pentru înțelegere!