PENTRU ÎNREGISTRAREA LA PROGRAM SOLICITANTUL VA PREZENTA UN DOSAR care va cuprinde următoarele documente:
-
- Documente care justifică eligibilitatea la Program
- Copia buletinului de identitate al solicitantului;
- Copia documentelor care identifică legătura de rudenie dintre migrant şi solicitantul de Program: buletin de identitate, certificat de căsătorie, certificat de naştere (după caz).
- Contractul de muncă din străinătate a migrantului, tradus la un birou de traduceri autorizat;
- Copia documentelor justificative privind provenienţa banilor din munca de peste hotare: certificat de confirmare a salariului/veniturilor, extras din conturi bancare, copiile dispoziţiilor de transfer bancar.
- Formulare pentru participarea la COMPONENTA II – „Instruire şi suport antreprenorial”
- Cererea de participare la Program descarcă;
- Check List 1 DESCARCA
- Declaraţie pe proprie răspundere privind eficienţa activităţii antreprenoriale descarcă; (după caz)
Programul se desfăşoară după regula 1+1, respectiv, solicitantul va plăti 50 % din preţul cursurilor de instruire antreprenorială din cadrul Componentei a II-a.
Pentru participare la COMPONENTA III – „Finanţarea afacerii / Regula 1+1” dosarul solicitantului va fi completat suplimentar cu următoarele documente:
- Formulare pentru participarea la COMPONENTA a III-a
- Cererea de finanţare (formular-tip) descarcă;
- Declaraţie privind lipsa restanţelor faţă de bugetul public naţional descarcă;
- Declaraţie pe proprie răspundere privind eficienţa activităţii antreprenoriale descarcă;
- Declarația pe propria răspundere privind beneficierea de ajutoare de stat descarcă;
- Certificatul de participare la cursurile de instruire din cadrul Programului.
- Documente aferente activităţii antreprenoriale
- Copia Extrasului din Registrul de Stat al persoanelor juridice (maximum 3 luni actualitate);
- Copia documentelor de constituire ale întreprinderii: Certificatul de înregistrare a întreprinderii (după caz), Decizia de înregistrare a persoanelor juridice;
- Certificatul în original eliberat de bancă cu privire la contul bancar;
- Copia Rapoartelor financiare pentru ultimele trei perioade de activitate (după caz);
- Copia actelor ce confirmă dreptul la proprietate, copia Contractului de arendă al încăperii/terenului agricol (după caz);
- Copia Licenţei şi/sau Autorizaţiei (după caz);
- Business-plan descarcă;
Model Business-plan completat descarcă;
ANEXE: Raportul privind rezultatele financiare Anexa 1, Anexa 2 - Check List 2 DESCARCA
- Oferte comerciale, Contracte de intenţie cu furnizorii/clienţii.
- Planurile de afaceri depuse vor fi evaluate în baza următoarelor criterii:
Criterii de evaluare
Atenţionăm, că Planul de afaceri va fi transmis atât online la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., cât şi inclus în dosarul de finanţare.
Graficul de muncă:
Luni - Joi : 8.30 - 16.00
Vineri : 8.30 - 12.00
Pauză : 12.00 -13.00