Organizaţia pentru Dezvoltarea Sectorului IMM.

Russian (CIS)English (United Kingdom)
Banner
Banner
Banner
Noutăţi şi Evenimente

 

În perioada 30 ianuarie - 2 februarie curent,   Organizaţia pentru Dezvoltarea Sectorului IMM a participat cu stand expoziţional la ediţia XII-a a Expoziţiei Fabricat în Moldova.

 

Fabricat în Moldova este principalul eveniment din sfera economică a ţării, care a fost organizată sub patronatul Guvernului RM.

Organizatorul Expoziţiei a fost Camrera de Comerţ şi Industrie a Republicii Moldova, cu participarea asociaţiilor, uniunilor şi proiectelor internaţionale.

Potrivit organizatorilor, obiectivul de bază al expoziţiei l-a constituit sporirea potenţialului industrial şi tehnologic al întreprinderilor, dezvoltarea businessului, comerţului şi infrastructurii pieţei, contribuirea la realizarea cu succes a Programului ”Integrare Europeană: Libertate. Democraţie. Bunăstare” pentru perioada 2011 - 2014.

Totodată, pe parcursul expoziţiei, s-a organizat un program de afaceri. Este vorba despre 15 mese rotunde, seminare, prezentări, în cadrul cărora au fost abordate teme cu referire la sporirea competitivităţii mărfurilor, inclusiv, prin acţiuni de creştere a eficienţei energetice, atragerea investiţiilor, la impactul Acordului de Liber Schimb Aprofundat şi Comprehensiv cu UE asupra producătorilor autohtoni, creditarea micului business etc.

Expoziţia a fost vizitată de delegaţii ale oamenilor de afaceri şi Camerelor de Comerţ din Belarus, Rusia, Ucraina, România, Turcia, Bulgaria, Germania.

 

Miercuri, 30 Ianuarie 2013 15:46

PARE 1+1, prelungit până în 2015; A atras investiții de 76 mln de lei

Publicat in rubrica Ştiri Publicat de Victoria Mudreac

Guvernul a prelungit perioada de implementare a Programului de Atragere a Remitenţelor în Economie „PARE 1+1” până în anul 2015

În cadrul programului, au fost încheiate 124 contracte de finanţare nerambursabilă cu antreprenori. Totodată, investițiile atrase în proiectele respective au depășit suma de 76 milioane de lei. Astfel, s-a constatat că fiecare leu alocat din acest program, atrage cca 3 lei investiţii în economia naţională.

Pentru anul 2013, este prevăzută alocarea a 32 milioane de o lei pentru implementarea acestui program, cu 50 la sută mai mult decât suma alocată în doi ani.

Programul „PARE 1+1” a fost susţinut financiar de către Uniunea Europeană. În prezent, autoritățile sunt în pcroces de identificare mijloacelor financiare pentru finanţarea acestuia în anii 2014-2015.

Programul este desfăşurat în baza regulii „1+1”, care prevede că fiecare leu investit din remitenţe va fi suplinit cu un leu din cadrul Programului. Suma maximă a finanţării constituie 200 mii lei. Banii din cadrul Programului sunt oferiţi drept grant nerambursabil.

Luni, 28 Ianuarie 2013 15:40

Invitaţie

Publicat in rubrica Expoziţii Publicat de Victoria Mudreac

Casa Naţională de Asigurări Sociale Vă invită să participaţi la două seminare, organizate în cadrul ediţiei a XII-a a Expoziţiei Naţionale ,,Fabricat în Moldova”.

 

Tematicile seminarelor:

-30 ianuarie, ora 16.45-18.00 – Raportarea trimestriala şi electronică la CNAS, moderator, Clara Sorocean: Şef Direcţie generală evidenţă individuală a contribuţiilor.

-1 februarie, ora 15.30- 16.30 – Particilarităţile asigurării cu îndemnizaţii pentru concediile medicale, moderator Nicolae Tîbuleac, şef direcţie asigurări sociale a salariaţilor.

 

Seminarele vor avea loc în Pavilionul Central, sala de conferinţe, CIE Moldexpo, mun. Chişinău, str. Ghioceilor 1.

Vă rugăm să confirmaţi participarea Dvs. la aceste seminare la tel. 022 257 549, 022 257 548.

Joi, 24 Ianuarie 2013 09:18

ANUNŢ DE ANGAJARE

Publicat in rubrica Anunţuri Publicat de Administrator

 

Organizaţia pentru Dezvoltarea Sectorului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii (ODIMM) anunţă un concurs de angajare pentru următorul post vacant:


Asistent Financiar/contabil:

 

Responsabilităţi principale:

-          Evidenţa contabilă;

-          Înregistrarea şi urmărirea diverselor operaţiuni financiare legate de programe şi proiecte de dezvoltare;

-          Monitorizarea şi evaluarea financiară a programelor de stat şi a proiectelor cu finanţare externă;

-          Elaborarea bugetelor proiectelor de dezvoltare a sectorului IM, implementate de ODIMM;

-          Analiza financiară si generarea rapoartelor aferente activităţii executate;

 

Condiţii de angajare specifice postului:

-        Experienţă de lucru în calitate de contabil;

-        Experienţă de lucru în programul 1C;

-        Cunoaşterea sistemului de finanţare a instituţiilor publice la autogestiune financiară;

-        Cunoaşterea sistemului de finanţare în cadrul proiectelor internaţionale;

-        Experienţa în managementul financiar al proiectelor cu finanţare străină, experienţa de lucru cu reguli PRAG va constitui un avantaj;

-        Experienţa de lucru în domeniul achiziţiilor publice va constitui un avantaj.


 

Condiţii de angajare generale:

-          Studii universitare complete în domeniul relevant pentru post (studii de masterat vor constitui un avantaj);

-          Posedarea la nivel avansat a limbilor română, engleză şi rusă;

-          Abilităţi avansate de utilizare a computerului;

-          Abilităţi analitice şi capacităţi de planificare şi de atingere a obiectivelor;

-          Capacitatea de a se exprima logic şi consecutiv în forma scrisă;

-          Capacităţi excelente de comunicare;

-          Experienţă de lucru în echipă, abilităţi de colaborare cu angajaţi de orice nivel;

-          Auto-disciplina, punctualitatea şi respectarea termenilor limită;

-          Creativitate şi spirit de inovaţie, principii morale solide, responsabilitate;

 

Pentru participarea la concurs de angajare urmează ca până la data de 28 ianuarie 2013 să expediaţi CV-ul, care să conţină datele necesare pe adresa electronică Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza .

Doar candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la interviu.

Organizator:

Agenţia de Stat pentru Proprietatea Intelectuală a Republicii Moldova (AGEPI)

cu participarea Camerei  de Comerţ şi Industrie din Republica Moldova (CCI)

Invitaţi:

-     agenţii economici participanţi la expoziţie, inclusiv din sectorul întreprinderilor mici şi mijlocii;

-     asociaţiile de producători din republică; asociaţia meşterilor populari;

-     reprezentanţi ai consiliilor raionale;

-     reprezentanţi ai autorităţilor administraţiei publice centrale, inclusiv Ministerului Economiei, Ministerului Agriculturii şi Industriei Alimentare, Ministerului Culturii;

-     specialişti din cadrul AGEPI.

 

Localul: Sala de conferinţe a C.I.E „Moldexpo”, Pavilionul central

Data:      01 februarie 2013

Ora:       10.00-12.00

 

Agenda

 

10.00–10.15

Deschiderea lucrărilor

Reprezentantul  Administraţiei AGEPI

 

 

10.15–11.00

 

Rolul indicaţiilor geografice,  denumirilor de origine, specialităţilor tradiţionale garantate în promovarea produselor autohtone şi dezvoltarea întreprinderilor mici şi mijlocii.

Raportor: Natalia Mogol, Director adjunct Departament mărci, modele şi desene industriale, AGEPI

 

Întrebări şi răspunsuri

 

11.00–11.45

 

Protecţia indicaţiilor geografice, denumirilor de origine, specialităţilor tradiţionale garantate

Raportor: Simion Leviţchi, Director Departament mărci, modele şi desene industriale, AGEPI

 

Întrebări şi răspunsuri

 

11.45–12.00

Dezbateri, schimb de opinii, concluzii

Închiderea lucrărilor seminarului

 

12.00

Pauză de cafea, oferită de AGEPI

Participarea este gratuita, în limita locurilor disponibile.

Pentru informaţii suplimentare nu ezitati să ne contactati.

Cu respect, Alina Fodea,

Specialist principal, sectia Marketing, servicii AGEPI

Telefon: +373 22 400 592

Mobil: +373 69 181 660

Programul de Atragere a Remitenţelor în Economie „PARE 1+1” constă în mobilizarea resurselor umane şi financiare ale lucrătorilor migranţi în dezvoltarea economică durabilă a Republicii Moldova prin stimularea înfiinţării şi dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii.

Instruirea în cadrul Programului „PARE 1+1este direcţionată laasigurareaaccesului lucrătorilor migranţi la cunoştinţe în domeniul antreprenorial şi sporirea abilităţilor întru desfăşurarea unei activităţi antreprenoriale eficiente şi durabile. 

Programul de instruire presupune organizarea şi desfăşurarea cursurilor pe următoarele module:

  1. Înregistrarea afacerii şi aspecte legale a activităţii de antreprenoriat;
  2. Planificarea afacerii;
  3. Legislaţia muncii şi managementul resurselor umane;
  4. Contabilitatea în cadrul IMM;
  5. Managementul financiar;
  6. Marketing şi tehnici de vânzări eficiente. 

Durata de instruire în cadrul Programului constituie 50 ore academice pe parcursul a 10 zile consecutiv.

Criterii de eligibilitate a prestatorilor serviciilor de instruire:

-          existenţa personalului calificat şi experienţă în prestarea serviciilor de instruire nu mai puţin de 5 ani;

-          existenţa bazei de date de formatori calificaţi pentru modulele de instruire care le desfăşoară;

-          existenţa programelor pe modulele vizate în format Power Point, actualizate şi accesibile participanţilor;

-          asigurarea expunerii materialelor în limba de stat şi rusă, cu utilizarea tehnicii moderne şi instrumentarului didactic pentru buna desfăşurare a seminarelor (tablă, flip chart, proiector, calculatoare);

-          existenţa echipamentului tehnic pentru aranjamente logistice şi deplasare în teritoriu (la necesitate);

-          prezentarea a minimum 3 scrisori de recomandare (companii care au beneficiat de cursuri de instruire, asociaţiile de antreprenori). 

Ofertele vor conţine:

Programul detaliat al cursurilor pe modulele vizate în format Power Point;

 - Bugetul estimativ pentru o grupă de 20persoane (inclusiv costul materialelor didactice şi pauzelor de cafea);

  - Lista şi CV formatorilor implicaţi în procesul didactic.

Ofertele vor fi prezentate până la 30 ianuarie2013 la adresa Organizaţiei pentru Dezvoltarea Sectorului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii:

Republica Moldova, MD 2004, mun. Chişinău, str. Serghei Lazo, 48, birou 313,                                 

Pentru informaţii suplimentare sunteţi bineveniţi a contacta ODIMM prin telefon:

(022) 22 58 06 ori (022) 29 62 68 sau prin e-mail: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza

Pagina 68 din 72

PARTENERI

mei-logo logo maib corel2 IOM-OIM
een logo
 ue

MIEPO small

 

CCI


VictoriaBank Logo Transparent

fincimbank logo
undp
 monitor fisc
 JCI Moldova  
UIPAC text
 entranse  COMERTBANK LOGO FON RGB
       Eximbank

 

 

PARTENERI MEDIA


civic-md

2 logo agrobiznes
 mybusiness-banner  FERMIERUL.MD
 
 
 
 
Comprar Cialis Sin Recetadrogas forma analógica disponibles bajo la denominación común internacional. Tiene exactamente la misma estructura con las pastillas originales, pero difiere de ellas en ausencia de marca conocida .Se recomienda tomar la píldora por lo menos 30 minutos antes de la intimidad. La duración de acción varía de 8 a 12 horas Buy Pills Bupron SRFor a doctor it is important to know your health history to determine the correct dose and the possibility of appointment
Banner
Banner
Banner

NEWSLETTERS - EEN

Newsletter-1

 

Sondaj

Cum apreciaţi aportul ODIMM în dezvoltarea activităţii antreprenoriale in RM?

pozitiv - 28.9%
foarte semnificativ - 56.5%
fără influenţa pozitivă - 11.5%
nu există aprecieri - 3.1%

Total voturi: 478
Votarea pentru acest sondaj a fost incheiat. on: 10 Sep 2018 - 09:55
BannerBannerBannerBannerBannerBannerBannerBannerBannerBanner
PARE