Organizaţia pentru Dezvoltarea Sectorului IMM.

Paterns 10 ani odimm

PFA logo orizont

CONCURS DE GRANTURI !!!  

 

ODIMM lansează Concursul de granturi pentru femeile antreprenoare
                                                                                     

Pentru a vă înregistra la Concurs, accesați: 

       
Formular de înregistrare


 

Perioada de aplicare: 16 octombrie - 30 noiembrie 2017

 

Paterns 10 ani odimm josPaterns 10 ani odimm jos

Russian (CIS)English (United Kingdom)
Anunţuri
Responsabilități:
•  Acordă consultanţă generală şi suport în lansarea şi dezvoltarea afacerilor pentru IMM-uri.
•  Acordă consultanță în managementul general, managementul strategic, marketing şi managementul financiar.
•  Identifică şi efectuează analiza nevoilor/dificultăţilor reprezentanţilor sectorului IMM şi propune soluţii.
•  Acordă suport în efectuarea diagnozei economico – financiare a IMM-urilor.
•  Propune strategii pe termen lung pentru dezvoltarea afacerilor.
•  Identifică, conlucrează şi acordă consultanţă IMM-urilor orientate spre export.
•  Contribuie la implementarea programelor de suport în afaceri pentru IMM-uri.
•  Recepţionează şi examinează dosarele prezentate de beneficiari şi verifică conţinutul lor şi corectitudinea documentelor financiare aferente.
 
Abilități:
•  Aptitudini excelente de prezentare în mod coerent a informaţiei.
•  Gândire analitică, corectitudine şi amabilitate. 
•  Integritate, dinamism, autonomie în lucru, punctualitate.
•  Flexibilitate şi adaptabilitate.
•  Rigoare profesională şi inițiativă.
 
Cerințe:
•  Studii superioare în managementul afacerilor, finanţe sau economie.
•  Experiență deminim 5 ani în domeniul afacerilor. 
•  Cunoştinţe temeinice în domeniul legislaţiei referitor la antreprenoriat.
•  Capacitatea de a lua decizii rapide, de a acţiona independent şi de a lucra în echipă.
•  Capacitatea de a identifica şi propune soluţii la problemele apărute în cadrul procesului de consultanţă.
•  Cunoștințe avansate operare PC şi aplicaţii.
•  Cunoștințe de limbă rusă şi engleză.
 
Oferim:
•  Echipă tânără şi dinamică.
•  Remunerare atractivă.
•  Posibilitatea de a implementa cunoștințele și experiența.
•  Posibilitatea de dezvoltare profesională.
 
Candidaţii ce corespund profilului solicitat sunt rugați să expedieze CV şi scrisoarea de intenţie la adresa de e-mail: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza  până la data de 20 iunie.
Numai candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la interviu.
Responsabilități:
•  Acordă consultanţă privind inițierea și dezvoltarea afacerii.
•  Acordă suport informaţional în identificarea surselor variate de finanțare.
•  Identifică şi efectuează analiza nevoilor/dificultăţilor reprezentanţilor sectorului IMM şi propune soluţii.
•  Îndrumă, acordă consiliere și sprijin IMM-urilor în consolidarea capacităților antreprenoriale individuale și de perspectivă.
•  Acordă suport în efectuarea diagnozei economico – financiare a IMM cu potenţial ridicat de dezvoltare şi le promovează.
•  Propune strategii pe termen lung pentru dezvoltarea afacerilor.
•  Identifică, conlucrează şi acordă consultanţă IMM orientate spre export.
•  Contribuie la implementarea programelor de suport în afaceri pentru IMM-uri.
•  Contribuie la planificarea şi elaborarea procedurilor de consultanţă.
 
Abilități:
•  de planificare şi management;
•  de analiză și diagnoză a activității IMM;
•  de utlizare a metodelor economice și financiare de analiză;
•  de identificare a problemelor prin utilizarea diverselor metode; 
•  de rezolvare eficientă a obiectivelor şi problemelor; 
•  de comunicare şi de convingere; 
•  de luare a deciziilor şi de asumare a responsabilităţilor;
•  capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în acelaşi timp;
•  rigoare profesională şi  inițiativă.
 
Cerințe:
•  Studii superioare în managementul afacerilor, finanţe sau economie.
•  Experiență de minim 5 ani în domeniul afacerilor. 
•  Cunoştinţe temeinice în domeniul legislaţiei privind activitatea de antreprenoriat.
•  Capacitatea de a lua decizii rapide, de a acţiona independent şi de a lucra în echipă.
•  Capacitatea de a identifica şi propune soluţii la problemele apărute în cadrul procesului de consultanţă.
•  Cunoștințe avansate operare PC şi aplicaţii.
•  Cunoștințe de limbă rusă şi engleză.
 
Oferim:
•  Echipă tânără şi dinamică.
•  Remunerare atractivă.
•  Posibilitatea de a implementa cunoștințele și experiența.
•  Posibilitatea de dezvoltare profesională.
 
Candidaţii ce corespund profilului solicitat sunt rugați să expedieze CV şi scrisoarea de intenţie la adresa de e-mail: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza  până la data de 15 iunie.
Numai candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la interviu.
logo-bwa
În scopul achiziționării serviciilor de instruire antreprenorială (pe regiuni) în cadrul proiectului ”Business Academy for Women”, Organizația pentru Dezvoltarea Sectorului Întreprinderilor Mici și Mijlocii (ODIMM), invită operatorii interesați să participe la concursul prin cererea ofertelor de prețuri.
 
Termenul limită de depunere a ofertelor: 31 mai 2017, ora 10:00 
 
Invitația de participare la procedura de achiziție poate fi descărcată, varianta RO și RU
 
Publicat la data: 10 mai 2017
logo-bwaOrganizația pentru Dezvoltarea Sectorului Întreprinderilor Mici și Mijlocii (ODIMM) invită organizațiile de suport în afaceri la seminarul informativ privind lansarea apelului de propuneri pentru selectarea prestatorilor de servicii, care vor desfășura sesiunile de instruire pentru beneficiarele proiectul ”Business Women Academy”
 
Evenimentul se va desfășura pe data de 28 aprilie 2017, ora 10.00, în incinta sediului ODIMM situat pe adresa: or. Chișinău, str. Serghei Lazo 48, et. 3, sala de conferințe. 
 
Rugăm să confirmați participarea la numerele de telefon: (022) 210553, 079066036 sau la adresa de e-mail Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza , persoana de contact - Ana Sochirca, manager de proiect.
59e430321d 154„Monitorul Fiscal FISC.MD” îndeamnă beneficiarii să participe la procesul de evaluare a calității serviciilor prestate și a produselor oferite. Evaluarea se face prin intermediul unui chestionar, plasat pe www.monitorul.fisc.md, care trebuie completat și expediat destinatarului. Mai multe detalii le găsiți aici.
 
Prin această acțiune publicația își propune să îmbunătățească calitatea lor și să ofere cele mai utile și interesante articole din domeniul fiscal şi contabil.
Vineri, 02 Decembrie 2016 10:47

Anunț

Publicat in rubrica Anunţuri Publicat de Administrator

Anunt PARE continua

Pagina 2 din 8

PARTENERI

mec logo maib corel2 IOM-OIM
een logo
 ue procredit

MIEPO small

 

CCI


victoriabank

fincimbank logo
undp EuroCreditBank
 monitor fisc
 JCI Moldova  
UIPAC text
 entranse  COMERTBANK LOGO FON RGB
BCR

 

 

PARTENERI MEDIA


civic-md

2 logo agrobiznes
 mybusiness-banner  FERMIERUL.MD
 
 
 
 
Comprar Cialis Sin Recetadrogas forma analógica disponibles bajo la denominación común internacional. Tiene exactamente la misma estructura con las pastillas originales, pero difiere de ellas en ausencia de marca conocida .Se recomienda tomar la píldora por lo menos 30 minutos antes de la intimidad. La duración de acción varía de 8 a 12 horas Buy Pills Bupron SRFor a doctor it is important to know your health history to determine the correct dose and the possibility of appointment
Banner
Banner
Banner
Banner

NEWSLETTERS - EEN

Newsletter-1

 

Sondaj

Cum apreciaţi aportul ODIMM în dezvoltarea activităţii antreprenoriale in RM?

BannerBannerBannerBannerBannerBannerBannerBannerBannerBannerBanner
PARE