Organizaţia pentru Dezvoltarea Sectorului IMM.

Paterns 10 ani odimm

PFA logo orizont

CONCURS DE GRANTURI !!!  

 

ODIMM lansează Concursul de granturi pentru femeile antreprenoare
                                                                                     

Pentru a vă înregistra la Concurs, accesați: 

       
Formular de înregistrare


 

Perioada de aplicare: 16 octombrie - 30 noiembrie 2017

 

Paterns 10 ani odimm josPaterns 10 ani odimm jos

Russian (CIS)English (United Kingdom)
Anunţuri

Organizaţia pentru Dezvoltarea Sectorului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii (ODIMM) invită mass-media la data de 18 decembrie 2013, ora 09:30, la sediul ODIMM (str. Serghei Lazo 48, et. 3, bir. 305), la Conferinţa de presă dedicată prezentării rezultatelor Proiectului „Lead Your Way to Business", obţinute pe parcursul celor 2 ani de implementare. Proiectul este co-finanţat prin Programul de Cooperare Transfrontalieră România – Ucraina – Republica Moldova 2007-2013.

 

Conferinţa va fi susţinută de dna Iulia Iabanji, Director General ODIMM. De asemenea, vor participa dl Neculai Viţelaru, Preşedintele Patronatului Judeţean al Întreprinderilor Mici şi Mijlocii Iaşi, tineri antreprenori - beneficiari ai proiectului, reprezentanţi ai autorităţilor publice centrale şi partenerilor de dezvoltare.

 

Proiectul „Lead Your Way to Business" are drept scop îmbunătăţirea procesului de cooperare transfrontalieră dintre Republica Moldova şi România, prin încurajarea şi susţinerea tinerilor (potenţiali antreprenori) de pe ambele maluri ale Prutului să iniţieze şi să dezvolte afaceri.

 

Pentru mai multe detalii: Stratan Marcela, Tel: /+373 22/ 22 53 77, E-mail:  Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza .

 

 

Vineri, 18 Octombrie 2013 12:02

ANUNŢ CONCURS

Publicat in rubrica Anunţuri Publicat de Administrator

Reţeaua Pactului Global în colaborare cu Organizaţia pentru Dezvoltarea Sectorului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii (ODIMM), cu suportul partenerilor, anunţă lansarea ediţiei a IV-a a Concursului Naţional „IMM – model de responsabilitate socială”. Scopul concursului este de a susţine şi premia IMM-urile responsabile social, astfel oferindu-le avantaje de competitivitate şi vizibilitate pentru atragerea clienţilor şi partenerilor.

 

Participanţii la concurs vor fi evaluaţi în baza formularelor de aplicare ce vor reflecta activitatea întreprinderilor pentru anul 2012, în următoarele domenii:

 

a) protecţia mediului înconjurător;

b) respectarea condiţiilor de muncă a angajaţilor;

c) integrare socială şi sprijinul acordat comunităţii;

 

Premiul special va fi oferit întreprinderii ce a realizat acţiuni importante în câteva din domeniile sus-menţionate.

 

Premierea finală a câştigătorilor va avea loc în cadrul Conferinţei Internaţionale a IMM-urilor, pe data de 26 noiembrie 2013.

 

Ghidul aplicantului şi Formularul de aplicare pot fi accesate

la adresele www.odimm.md şi www.businessportal.md

 

Ghidul aplicantului.

Formular de aplicare ROM.
Formular de aplicare RUS.

 

Companiile eligibile ce doresc să participe în concurs urmează să completeze formularul de aplicare şi să-l expedieze până pe data de 14 noiembrie 2013, cu menţiunea „Concurs RSC”, la sediul ODIMM (str. Serghei Lazo 48, oficiu 303, Chişinău, R. Moldova), la numărul de fax (022) 29-57-97 sau la adresa de e-mail projects@odimm.md.

 

Pentru mai multe detalii ne puteţi scrie la adresa de e-mail projects@odimm.md sau suna la telefonul (022) 29-57-41

 

Organizaţia pentru Dezvoltarea Sectorului IMM anunţă colectarea cererilor de finanţare nerambursabilă în cadrul Componentei „Finanţarea afacerilor/Regula 1+1”.

Lucrătorii migranţi şi rudele de gradul întâi ai acestora care s-au înregistrat la Programul „PARE 1+1” sau care intenţionează să se înscrie, sunt invitaţi le sediul ODIMM pentru a depune Cererea de Finanţare Nerambursabilă şi documentele aferente acesteia la Componenta III.

Solicitantul va prezenta la ODIMM documentele întreprinderii în original şi copie. Totodată, pentru simplificarea procedurii şi optimizarea costurilor financiare şi de timp, a fost elaborat un model de plan de afaceri, care poate fi descărcat aici.

Toate cererile, precum şi planul de afaceri pot fi descărcate on-line, tipărite şi completate de mână sau la calculator şi prezentate la ODIMM.

Înregistrarea la Programul „PARE 1+1” poate fi efectuată şi ON-LINE – pe pagina http://pare.odimm.md.

Pentru detalii, vă rugăm să consultaţi pagina http://odimm.md, iar pentru informaţii adiţionale, nu ezitaţi să ne contactaţi la numărul de telefon (0 22) 211 673 sau (0 22) 225 001.

ÎMPREUNĂ CREĂM VIITORUL ACASĂ!

Luni, 25 Martie 2013 16:35

ANUNŢ DE ANGAJARE

Publicat in rubrica Anunţuri Publicat de Administrator

Organizaţia pentru Dezvoltarea Sectorului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii (ODIMM) anunţă un concurs de angajare pentru următorul post vacant:

 


Coordonator finanţare/garantare

 

Responsabilităţi principale:

-       Analiza cererilor de finanţare/garantare, a proiectelor investiţionale (planul de afaceri) şi a dosarului solicitantului;

-       Monitorizarea finanţărilor/garanţiilor la credite acordate;

-       Consultarea agenţilor economici cu privire la unele aspecte ale elaborării unui plan de afaceri;

-       Efectuarea diferitor studii şi cercetări privind sectorul IMM şi oportunităţile de finanţare.

 

Cerinţe:

-          studii universitare complete în domeniul financiar-bancar

-          cunoştinţe calitative în domeniul financiar (diagnoza financiară a întreprinderii, finanţele întreprinderii), precum şi în domeniul bancar (analiza factorilor de risc);

-          cunoştinţe în domeniul evaluării dosarelor de credit;

-          abilităţi analitice remarcabile;

-          capacităţi excelente de comunicare;

-          cunoaşterea avansată a limbii engleze (cunoaşterea altor limbi străine va constitui un avantaj);

-          abilităţi avansate de utilizare a computerului;

-          capacităţi de planificare şi de atingere a obiectivelor;

-          experienţă de lucru în echipă, abilităţi de colaborare la orice nivel;

-          auto-disciplină, punctualitate şi respectarea termenilor limită;

-          creativitate şi spirit de inovaţie, responsabilitate;

-          capacitate de a activa eficient în condiţii de stres.

Pentru participarea la concurs de angajare urmează să expediaţi CV-ul, care să conţină datele necesare pe adresa electronică Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza .

Doar candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la interviu.

Joi, 24 Ianuarie 2013 09:18

ANUNŢ DE ANGAJARE

Publicat in rubrica Anunţuri Publicat de Administrator

 

Organizaţia pentru Dezvoltarea Sectorului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii (ODIMM) anunţă un concurs de angajare pentru următorul post vacant:


Asistent Financiar/contabil:

 

Responsabilităţi principale:

-          Evidenţa contabilă;

-          Înregistrarea şi urmărirea diverselor operaţiuni financiare legate de programe şi proiecte de dezvoltare;

-          Monitorizarea şi evaluarea financiară a programelor de stat şi a proiectelor cu finanţare externă;

-          Elaborarea bugetelor proiectelor de dezvoltare a sectorului IM, implementate de ODIMM;

-          Analiza financiară si generarea rapoartelor aferente activităţii executate;

 

Condiţii de angajare specifice postului:

-        Experienţă de lucru în calitate de contabil;

-        Experienţă de lucru în programul 1C;

-        Cunoaşterea sistemului de finanţare a instituţiilor publice la autogestiune financiară;

-        Cunoaşterea sistemului de finanţare în cadrul proiectelor internaţionale;

-        Experienţa în managementul financiar al proiectelor cu finanţare străină, experienţa de lucru cu reguli PRAG va constitui un avantaj;

-        Experienţa de lucru în domeniul achiziţiilor publice va constitui un avantaj.


 

Condiţii de angajare generale:

-          Studii universitare complete în domeniul relevant pentru post (studii de masterat vor constitui un avantaj);

-          Posedarea la nivel avansat a limbilor română, engleză şi rusă;

-          Abilităţi avansate de utilizare a computerului;

-          Abilităţi analitice şi capacităţi de planificare şi de atingere a obiectivelor;

-          Capacitatea de a se exprima logic şi consecutiv în forma scrisă;

-          Capacităţi excelente de comunicare;

-          Experienţă de lucru în echipă, abilităţi de colaborare cu angajaţi de orice nivel;

-          Auto-disciplina, punctualitatea şi respectarea termenilor limită;

-          Creativitate şi spirit de inovaţie, principii morale solide, responsabilitate;

 

Pentru participarea la concurs de angajare urmează ca până la data de 28 ianuarie 2013 să expediaţi CV-ul, care să conţină datele necesare pe adresa electronică Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza .

Doar candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la interviu.

Programul de Atragere a Remitenţelor în Economie „PARE 1+1” constă în mobilizarea resurselor umane şi financiare ale lucrătorilor migranţi în dezvoltarea economică durabilă a Republicii Moldova prin stimularea înfiinţării şi dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii.

Instruirea în cadrul Programului „PARE 1+1este direcţionată laasigurareaaccesului lucrătorilor migranţi la cunoştinţe în domeniul antreprenorial şi sporirea abilităţilor întru desfăşurarea unei activităţi antreprenoriale eficiente şi durabile. 

Programul de instruire presupune organizarea şi desfăşurarea cursurilor pe următoarele module:

  1. Înregistrarea afacerii şi aspecte legale a activităţii de antreprenoriat;
  2. Planificarea afacerii;
  3. Legislaţia muncii şi managementul resurselor umane;
  4. Contabilitatea în cadrul IMM;
  5. Managementul financiar;
  6. Marketing şi tehnici de vânzări eficiente. 

Durata de instruire în cadrul Programului constituie 50 ore academice pe parcursul a 10 zile consecutiv.

Criterii de eligibilitate a prestatorilor serviciilor de instruire:

-          existenţa personalului calificat şi experienţă în prestarea serviciilor de instruire nu mai puţin de 5 ani;

-          existenţa bazei de date de formatori calificaţi pentru modulele de instruire care le desfăşoară;

-          existenţa programelor pe modulele vizate în format Power Point, actualizate şi accesibile participanţilor;

-          asigurarea expunerii materialelor în limba de stat şi rusă, cu utilizarea tehnicii moderne şi instrumentarului didactic pentru buna desfăşurare a seminarelor (tablă, flip chart, proiector, calculatoare);

-          existenţa echipamentului tehnic pentru aranjamente logistice şi deplasare în teritoriu (la necesitate);

-          prezentarea a minimum 3 scrisori de recomandare (companii care au beneficiat de cursuri de instruire, asociaţiile de antreprenori). 

Ofertele vor conţine:

Programul detaliat al cursurilor pe modulele vizate în format Power Point;

 - Bugetul estimativ pentru o grupă de 20persoane (inclusiv costul materialelor didactice şi pauzelor de cafea);

  - Lista şi CV formatorilor implicaţi în procesul didactic.

Ofertele vor fi prezentate până la 30 ianuarie2013 la adresa Organizaţiei pentru Dezvoltarea Sectorului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii:

Republica Moldova, MD 2004, mun. Chişinău, str. Serghei Lazo, 48, birou 313,                                 

Pentru informaţii suplimentare sunteţi bineveniţi a contacta ODIMM prin telefon:

(022) 22 58 06 ori (022) 29 62 68 sau prin e-mail: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza

Pagina 7 din 8

PARTENERI

mec logo maib corel2 IOM-OIM
een logo
 ue procredit

MIEPO small

 

CCI


victoriabank

fincimbank logo
undp EuroCreditBank
 monitor fisc
 JCI Moldova  
UIPAC text
 entranse  COMERTBANK LOGO FON RGB
BCR

 

 

PARTENERI MEDIA


civic-md

2 logo agrobiznes
 mybusiness-banner  FERMIERUL.MD
 
 
 
 
Comprar Cialis Sin Recetadrogas forma analógica disponibles bajo la denominación común internacional. Tiene exactamente la misma estructura con las pastillas originales, pero difiere de ellas en ausencia de marca conocida .Se recomienda tomar la píldora por lo menos 30 minutos antes de la intimidad. La duración de acción varía de 8 a 12 horas Buy Pills Bupron SRFor a doctor it is important to know your health history to determine the correct dose and the possibility of appointment
Banner
Banner
Banner
Banner

NEWSLETTERS - EEN

Newsletter-1

 

Sondaj

Cum apreciaţi aportul ODIMM în dezvoltarea activităţii antreprenoriale in RM?

BannerBannerBannerBannerBannerBannerBannerBannerBannerBannerBanner
PARE