Organizaţia pentru Dezvoltarea Sectorului IMM.

Paterns 10 ani odimm sus

 

 

Ai nevoie de finanțare?

Programul este destinat lucrătorilor
migranţi şi/sau rudelor de gradul întâi
ai acestora care doresc să investească
în lansarea sau/şi dezvoltarea unei
afaceri proprii.

pare logo


Înscrie-te acum

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ai o idee de afacere?

Programul Național de Abilitare Economică
a Tinerilor este pentru tine! 



pnaet logo

Aplică acum

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ai nevoie de instruire?

Programul ,,Gestiunea Eficientă a Afacerii" 
este pentru tine!




gea logo


Aplică acum

Paterns 10 ani odimm jos
Russian (CIS)English (United Kingdom)
Instruiri

Instruiri (27)

Joi, 16 Martie 2017 09:34

Conducere prin valori – o soluție pentru succes

Publicat in rubrica Instruiri Publicat de Victor Tocan
Eurasian Business Conference edited 1Swiss Create în colaborare cu Universitatea Divitia Gratiae și compania Advanced Consulting, în parteneriat cu Organizația pentru Dezvoltarea Sectorului de Întreprinderi Mici și Mijlocii (ODIMM) vă invită să participați la prima ediție a conferinței Eurasian Business Conference (EBC), sub genericul „Conducere prin valori – o soluție pentru succes”. Evenimentul va avea loc în data de 1 aprilie 2017, la Summit Events & Conference Center și va întruni vorbitori internaționali, un talk-show interactive, ateliere de lucru, atmosferă profesionistă pentru networking, toate pentru a-ți dezvolta abilitățile și cunoștințele antreprenoriale. 
 
Conferința Eurasian Business Conference este evenimentul de afaceri care caută să suplinească vacuumul de cunoștințe, lipsa exemplelor bune din societate și să stimuleze afacerile mici și mijlocii. Toate aceste elemente vor fi abordate începând cu prima ediție a conferinței, cu genericul Conducere prin valori - o soluție pentru succes. 
Pentru a lua parte la acest eveniment unic, trebuie să parcurgi 3 pași simpli:
1. Să accesezi pagina oficială a evenimentului: http://eurasian-bc.org/
2. Să completezi formularul de înregistrare
3. Să achiți taxa până în data de 27 martie, 2017
 
Fii parte la prima ediție a conferinței internaționale de afaceri, Eurasian Business Conference unde vei afla de la prima sursă, cum să conduci prin valori.

7 octombrie

 Agenda evenimentului

Înregistrarea este obligatorie!


Pentru înregistrarea la eveniment accesați aici

 

DSC 0360

Antreprenorii și doritorii de a-și crea o afacere în raioanele țării vor avea posibilitate să obțină consultanță profesionistă în afaceri prin intermediul birourilor de suport, inițiate în cadrul incubatoarelor de afaceri din cele 9 raioane ale țării.

Organizația pentru Dezvoltarea Sectorului Întreprinderilor Mici și Mijlocii (ODIMM) a organizat prima sesiune de informare pentru incubatoarele de afaceri privind dezvoltarea serviciului de consultanță în afaceri.

Centrul de Consultanță în Afaceri a fost inițiat de către ODIMM pentru a facilita accesul antreprenorilor la informația privind procesul de inițiere a unei afaceri și de a promova oportunitățile de dezvoltare a businessului prin programele oferite de către ODIMM și alte instituții cu acest profil din Republica Moldova.

ODIMM își propune să stabilească un mecanism de consultanță, care să ofere suport IMM-urilor la toate etapele de dezvoltare a afacerii. Consultanța va fi oferită în baza unui Manual al Serviciului de Consultanță, elaborat de ODIMM, în colaborare cu Agenția de Cooperare Internațională Japoneză (JICA).

Mecanismul de consultanță oferă instrumente și informații pentru persoanele care asistă și oferă sprijin în acumularea cunoștințelor, dezvoltarea abilităților și aptitudinilor antreprenoriale, în special, pentru susținerea antreprenorilor începători, care își doresc inițierea și dezvoltarea unei afaceri.

 

DSC 0385Circa 50 de tineri vor beneficia de instruiri în cadrul Programului Naţional de Abilitare Economică a Tinerilor (PNAET) gestionat de Organizația pentru Dezvoltarea Sectorului Întreprinderilor Mici și Mijlocii (ODIMM), care se va desfăşura în perioada 20 iunie – 1 iulie în Ungheni şi 20 - 25 iunie în or. Sângerei.

Obiectivul programului este de a identifica idei de afaceri, elaborarea unui plan de afaceri pentru realizarea activităţilor viitoarei sau actualei afaceri, inclusiv pentru a putea atrage resurse financiare de la diferite organizaţii. Tinerii vor avea oportunitatea să se întâlnească cu reprezentanţii organizaţiilor de gestiune şi control al activităţii întreprinderilor precum inspectoratul fiscal, inspecţia muncii, inclusiv reprezentanţi ai instituţiilor financiare. De asemenea vor avea un program de vizită la întreprinderi din teritoriu iniţiate şi gestionate de antreprenori tineri ce au beneficiat de programul PNAET.

Programul din Sângerei va instrui tinerii în cadrul proiectului ,,Şanse pentru Viitor” care se desfăşoară cu suportul financiar ODIMM în parteneriat cu Ministerului Tineretului şi Sportului, Incubatorul de Afaceri Sângerei, Consiliul raional Sângerei şi Serviciul Tineret şi Sport din Sângerei. Scopul instruirii este de a dezvolta abilităţile antreprenoriale ale tinerilor care doresc să deschidă o afacere sau s-o dezvolte în localitatea unde locuiesc.

Astăzi, 23 martie curent, Organizaţia pentru Dezvoltarea Sectorului IMM a participat cu o sesiune de informare în or. Ialoveni


Evenimentul a fost organizat la iniţiativa Consiliului rational Ialoveni cu scopul de a creşte gradul de informare a antreprenorilor despre proiectele de suport în afaceri implementate de ODIMM şi alte organizaţii de suport.

Reprezentantul ODIMM, Dna Ludmila Stihii a prezentat proiectele de Stat pentru întreprinderile mici şi mijlocii, despre posibilităţile de dezvoltare a afacerii, precum şi capacitatea unui antreprenor de a acţiona rapid la schimbările de pe piaţă.

,,Schimbarea este legea vieţii”, spunea John Fitzgerald Kennedy, iar capacitatea unui antreprenor de a face faţă cerinţelor de pe piaţă, prin îmbunătăţire continuă a produsului este cheia unui success garantat.

De aceea, Organizaţia ODIMM vine în susţinerea mediului antreprenorial prin Proiecte, aşa ca: Programul Naţional de Abilitare Economică a Tinerilor, Programul Gestiunea Eficientă a Afacerii, Programul de Atragere a Remitenţelor ,,PARE 1+1”, Fondul de Garantare a Creditelor, Programul de Ameliorare a Competitivităţii, Programul de Subvenţionare la tîrguri şi expoziţii şi Programul de Ameliorare a Competitivităţii.

La eveniment au participat 51 de persoane: Preşedintele Consiliului Raional Ialoveni Dl. Anatolie Dimitriu, Vicepreşedintele Consiliului Raional Dl. Victor Bînzari, specialiştii direcţiei economie, reprezentanţi ai autorităţii publice locale şi reprezentanţii mediului de afaceri.

Pentru mai multe detalii despre proiectele în derulare, puteţi urmări pagina ODIMM de pe facebook, www.odimm.md www.businesportal.md , dar şi la numărul de contact 22 58 06, Centrul de excelenţă în Afaceri.

 Astăzi, 19 februarie curent, Organizaţia pentru Dezvoltarea Sectorului IMM a participat cu o sesiune de informare la Liceul Academiei de Ştiinţe a Moldovei.


La sesiunea de informare, reprezentantul ODIMM, Dna Liudmila Stihi a vorbit despre proiectele de suport în afaceri pentru tineri şi beneficiile ce le oferă acestea la iniţierea unei activităţi antreprenoriale.

S-a prezentat Programul Naţional de Abilitare Economică a Tinerilor (PNAET), care oferă cursuri de instruire timp de 10 zile pentru tinerii de la 18-30 de ani, cît şi posibilitatea accesării unui credit cu condiţii preferenţiale pînă la 300.000 lei, pe o perioadă de pînă la 5 ani, cu 40% porţiune de grant.

,,Banii, nu sunt unicul impediment pentru a dezvolta o afacere”, a menţionat Dna Liudmila Stihi, Şef Direcţie la ODIMM, aducând exemple reale, unde antreprenorii cu o investiţie de cîteva sute de mii de lei, au falimentat din cauza lipsei de cunoştinţe în gestionarea corectă a unei afaceri.

Miercuri, 02 Decembrie 2015 10:32

Stimate Domn/Doamna,

Publicat in rubrica Instruiri Publicat de Administrator

instruire gratuita

Învață cum să creezi afaceri care generează profit și cum să implementezi inovații ca să obții succes pe piață!
Nu rata această posibilitate unică, aplică acum ca să participi la trainingul ‘ABC-ul inovației în afaceri’.

Dacă compania ta activează de cel puțin doi ani, și ești motivat să o dezvolți într-un spirit inovator ce va aduce profit sporit, completează formularul ca să beneficiezi de training absolut gratuit!

Trainingul se va desfășura la Bălți, pe 9 și 10 decembrie, și va fi condus de Boris Golob, expert în inovații cu peste 15 ani experiență. Instruirea se realizează în cadrul proiectului ‘Antreprenoriat inovativ pentru dezvoltare locală durabilă implementat de către PNUD Moldova cu suportul financiar al Ministerului Afacerilor Externe al Norvegiei.

APPLICATION FORM

Vă lansăm invitația cordială de a participa la prima instruire în domeniul promovării inovațiilor în afaceri, desfășurată în cadrul Proiectului de promovare a inovațiilor în afaceri implementat de Programul Națiunilor Unite pentru Dezvoltare (PNUD Moldova) în parteneriat cu Ministerul Economiei. Participanții la instruire vor putea accesa fondul de granturi mici pentru promovarea inovațiilor în afaceri care va fi prezentat și lansat la eveniment. Instruirea va fi efectuată de un grup de consultanți internaționali cu vastă experiență în domeniu și se va desfășura in perioada 26-27 iunie 2015. Agenda detaliată a cursului de instruire este atașată. Vă rugăm să confirmați prezența Dvs. la instruire înregistrându-vă online pe Formular de Înregistrare . Proiectul este finanțat de PNUD, Guvernul Norvegiei și compania Orange Moldova. Informații suplimentare pot fi obținute prin e-mail la: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza , unde poate fi expediată si confirmarea participării.

Detalii

- Cursul este oferit cu titlu gratuit, costurile fiind acoperite de către organizatori.

- Numărul de locuri disponibile este limitat.

- Programul de instruire se va desfășura în limba Română, Rusă și Engleză.


Condiții de eligibilitate

- Companii înregistrate în RM, cu cel puțin 2 ani de activitate.

- Disponibilitatea de  a participa integral (2 zile) la training.

- Interes sporit pentru implementarea inovațiilor în afaceri.

PNAET calarasi 2În perioada 18 – 29 mai 2015, au avut loc cursurile de instruire în cadrul Componentei I a Programului Național de Abilitare Economică a Tinerilor (PNAET) – instruire antreprenorială, la care au participat 56 de tineri din diverse domenii de activitate, dintre care 11 antreprenori. Cursurile au fost organizate în Călăraşi şi Comrat.

Pe parcursul celor 10 zile de instruire participanţii au studiat cum să elaboreze un Plan de Afaceri şi careva aspecte legate de procesul de gestiune a afacerii. De asemenea, tinerii au avut posibilitatea de a cunoaşte, de la reprezentanţii băncilor, inspectoratului fiscal şi alte organizaţii de resort, principalele proceduri şi cerinţe necesare pentru iniţierea afacerii, cît şi accesarea împrumutului bancar preferenţial. 

PNAET calarasi 3O activitate importantă în cadrul acestor instruiri este deplasarea tinerilor la o întreprindere din teritoriu care a beneficiat de acest program pentru un schimb de
informaţie, şi o motivare mai puternică a acestora de a iniţia o afacere.

În perioada 12 – 22 mai 2015, în incinta colegiului “Moldstud – Art” din Chișinău se desfăşoară instruirea a circa 30 de tineri în cadrul Componentei I a Programului  Național de Abilitare Economică a Tinerilor (PNAET) –instruire antreprenorială.

Printre tinerii participant la instruire sunt  si absolvenți ai specialităților de juvaierie și cosmetologie din cadrul colegiului. Susţinem şi încurajăm tinerii deoarece aceştia sunt creativi, încrezători, cu idei bune de afaceri, dar care nu dispun de cunostinte suficiente si  resurse financiare pentru ași realiza ideile.

În acest context, mulţumim Directorului colegiului – dlui Victor Salii şi dnei Director-adjunct Larisa Ciobanu pentru implicarea  și susţinerea  activitățtii de instruire a tinerilor debutanți în afaceri din Moldova, precum şi stimularea spiritului antreprenorial al acestora.

Pagina 1 din 2

PARTENERI

mec logo maib corel2 IOM-OIM
een logo
 ue

MIEPO small

 

CCI


victoriabank

fincimbank logo
undp
 monitor fisc
 JCI Moldova  
UIPAC text
 entranse  COMERTBANK LOGO FON RGB

 

 

PARTENERI MEDIA


civic-md

2 logo agrobiznes
 mybusiness-banner  FERMIERUL.MD
 
 
 
 
Comprar Cialis Sin Recetadrogas forma analógica disponibles bajo la denominación común internacional. Tiene exactamente la misma estructura con las pastillas originales, pero difiere de ellas en ausencia de marca conocida .Se recomienda tomar la píldora por lo menos 30 minutos antes de la intimidad. La duración de acción varía de 8 a 12 horas Buy Pills Bupron SRFor a doctor it is important to know your health history to determine the correct dose and the possibility of appointment
Banner
Banner
Banner

NEWSLETTERS - EEN

Newsletter-1

 

Sondaj

Cum apreciaţi aportul ODIMM în dezvoltarea activităţii antreprenoriale in RM?

BannerBannerBannerBannerBannerBannerBannerBannerBannerBannerBanner
PARE