Organizaţia pentru Dezvoltarea Sectorului IMM.

Paterns 10 ani odimm sus

 

 

Ai nevoie de finanțare?

Programul este destinat lucrătorilor
migranţi şi/sau rudelor de gradul întâi
ai acestora care doresc să investească
în lansarea sau/şi dezvoltarea unei
afaceri proprii.

pare logo


Înscrie-te acum

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ai o idee de afacere?

Programul Național de Abilitare Economică
a Tinerilor este pentru tine! 



pnaet logo

Aplică acum

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ai nevoie de instruire?

Programul ,,Gestiunea Eficientă a Afacerii" 
este pentru tine!




gea logo


Aplică acum

Paterns 10 ani odimm jos
Russian (CIS)English (United Kingdom)
Anunţuri
Joi, 24 Ianuarie 2013 09:18

ANUNŢ DE ANGAJARE

Publicat in rubrica Anunţuri Publicat de Administrator

 

Organizaţia pentru Dezvoltarea Sectorului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii (ODIMM) anunţă un concurs de angajare pentru următorul post vacant:


Asistent Financiar/contabil:

 

Responsabilităţi principale:

-          Evidenţa contabilă;

-          Înregistrarea şi urmărirea diverselor operaţiuni financiare legate de programe şi proiecte de dezvoltare;

-          Monitorizarea şi evaluarea financiară a programelor de stat şi a proiectelor cu finanţare externă;

-          Elaborarea bugetelor proiectelor de dezvoltare a sectorului IM, implementate de ODIMM;

-          Analiza financiară si generarea rapoartelor aferente activităţii executate;

 

Condiţii de angajare specifice postului:

-        Experienţă de lucru în calitate de contabil;

-        Experienţă de lucru în programul 1C;

-        Cunoaşterea sistemului de finanţare a instituţiilor publice la autogestiune financiară;

-        Cunoaşterea sistemului de finanţare în cadrul proiectelor internaţionale;

-        Experienţa în managementul financiar al proiectelor cu finanţare străină, experienţa de lucru cu reguli PRAG va constitui un avantaj;

-        Experienţa de lucru în domeniul achiziţiilor publice va constitui un avantaj.


 

Condiţii de angajare generale:

-          Studii universitare complete în domeniul relevant pentru post (studii de masterat vor constitui un avantaj);

-          Posedarea la nivel avansat a limbilor română, engleză şi rusă;

-          Abilităţi avansate de utilizare a computerului;

-          Abilităţi analitice şi capacităţi de planificare şi de atingere a obiectivelor;

-          Capacitatea de a se exprima logic şi consecutiv în forma scrisă;

-          Capacităţi excelente de comunicare;

-          Experienţă de lucru în echipă, abilităţi de colaborare cu angajaţi de orice nivel;

-          Auto-disciplina, punctualitatea şi respectarea termenilor limită;

-          Creativitate şi spirit de inovaţie, principii morale solide, responsabilitate;

 

Pentru participarea la concurs de angajare urmează ca până la data de 28 ianuarie 2013 să expediaţi CV-ul, care să conţină datele necesare pe adresa electronică Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza .

Doar candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la interviu.

Programul de Atragere a Remitenţelor în Economie „PARE 1+1” constă în mobilizarea resurselor umane şi financiare ale lucrătorilor migranţi în dezvoltarea economică durabilă a Republicii Moldova prin stimularea înfiinţării şi dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii.

Instruirea în cadrul Programului „PARE 1+1este direcţionată laasigurareaaccesului lucrătorilor migranţi la cunoştinţe în domeniul antreprenorial şi sporirea abilităţilor întru desfăşurarea unei activităţi antreprenoriale eficiente şi durabile. 

Programul de instruire presupune organizarea şi desfăşurarea cursurilor pe următoarele module:

  1. Înregistrarea afacerii şi aspecte legale a activităţii de antreprenoriat;
  2. Planificarea afacerii;
  3. Legislaţia muncii şi managementul resurselor umane;
  4. Contabilitatea în cadrul IMM;
  5. Managementul financiar;
  6. Marketing şi tehnici de vânzări eficiente. 

Durata de instruire în cadrul Programului constituie 50 ore academice pe parcursul a 10 zile consecutiv.

Criterii de eligibilitate a prestatorilor serviciilor de instruire:

-          existenţa personalului calificat şi experienţă în prestarea serviciilor de instruire nu mai puţin de 5 ani;

-          existenţa bazei de date de formatori calificaţi pentru modulele de instruire care le desfăşoară;

-          existenţa programelor pe modulele vizate în format Power Point, actualizate şi accesibile participanţilor;

-          asigurarea expunerii materialelor în limba de stat şi rusă, cu utilizarea tehnicii moderne şi instrumentarului didactic pentru buna desfăşurare a seminarelor (tablă, flip chart, proiector, calculatoare);

-          existenţa echipamentului tehnic pentru aranjamente logistice şi deplasare în teritoriu (la necesitate);

-          prezentarea a minimum 3 scrisori de recomandare (companii care au beneficiat de cursuri de instruire, asociaţiile de antreprenori). 

Ofertele vor conţine:

Programul detaliat al cursurilor pe modulele vizate în format Power Point;

 - Bugetul estimativ pentru o grupă de 20persoane (inclusiv costul materialelor didactice şi pauzelor de cafea);

  - Lista şi CV formatorilor implicaţi în procesul didactic.

Ofertele vor fi prezentate până la 30 ianuarie2013 la adresa Organizaţiei pentru Dezvoltarea Sectorului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii:

Republica Moldova, MD 2004, mun. Chişinău, str. Serghei Lazo, 48, birou 313,                                 

Pentru informaţii suplimentare sunteţi bineveniţi a contacta ODIMM prin telefon:

(022) 22 58 06 ori (022) 29 62 68 sau prin e-mail: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza

Programul GEA este destinat asigurării continuităţii programelor de instruire multianuală pentru sectorului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii.

 

Scopul principal al Programului constă în sporirea nivelului de cunoştinţe a agenţilor economici întru desfăşurarea unei activităţi antreprenoriale eficiente şi durabile.

 

Programul presupune organizarea şi desfăşurarea gratuită a cursurilor de instruire pe următoarele module de instruire:

  1. Planificarea afacerii;
  2. Managementul financiar;
  3. Marketing şi tehnici eficiente de vânzare;
  4. Contabilitatea pe domenii de aplicare;
  5. Legislaţia muncii şi managementul resurselor umane;
  6. Activitatea economică externă şi relaţii vamale;
  7. Înregistrarea în calitate de plătitor de TVA şi aplicarea legislaţiei în domeniu;
  8. Achiziţiile publice şi legislaţia în domeniu.

 Durata de instruire pentru fiecare modul constituie 21 ore academice.

Criterii de eligibilitate a prestatorilor serviciilor de instruire:

-          existenţa personalului calificat şi experienţă în prestarea serviciilor de instruire nu mai puţin de 5 ani;

-          existenţa bazei de date de formatori calificaţi pentru modulele de instruire care le desfăşoară;

-          existenţa programelor pe modulele vizate în format Power Point, actualizate şi accesibile participanţilor;

-          asigurarea expunerii materialelor în limba de stat şi rusă, cu utilizarea tehnicii moderne şi instrumentarului didactic pentru buna desfăşurare a seminarelor (tablă, flip chart, proiector, calculatoare);

-          acoperire geografică pe tot teritoriul Republicii Moldova

-          existenţa echipamentului tehnic pentru aranjamente logistice şi deplasare în teritoriu;

-          prezentarea a minimum 3 scrisori de recomandare (companii care au beneficiat de cursuri de instruire, asociaţiile de antreprenori, inclusiv de la APL).

Ofertele vor conţine Programul detaliat al cursurilor, Bugetul estimativ pentru o grupă de 25 persoane (inclusiv costul materialelor didactice şi pauzelor de cafea), lista şi CV formatorilor implicaţi în procesul didactic.

Ofertele vor fi prezentate până la 28 ianuarie 2013 la adresa Organizaţiei pentru Dezvoltarea Sectorului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii:



Republica Moldova, MD 2004, mun. Chişinău, str. Serghei Lazo, 48, birou 310,

                                 Pentru informaţii suplimentare sunteţi bineveniţi a contacta ODIMM prin telefon:

                                     (022) 22 58 06 ori (022) 29 62 68
    sau e-mail: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza

Miercuri, 19 Decembrie 2012 16:39

PROGRAMUL DE DEZVOLTARE STRATEGICĂ 2013-2015

Publicat in rubrica Anunţuri Publicat de Administrator

Organizatia pentru Dezvoltarea Sectorului Intreprinderilor Mici si Mijlocii a elaborat Programul de Dezvoltare Strategica pentru anii 2013-2015 (PDS).
PDS este documentul de baza al ODIMM, de la care deriva toate actiunile Organizatiei pe parcursul urmatorilor 3 ani si ca urmare, reprezinta: (i) instrumentul de planificare / prioritizare a politicilor la nivelul Sectorului Intreprinderilor Mici si Mijlocii din Republica Moldova, (ii) instrumentul de management pentru IMM si (iii) instrumentul de comunicare atat pe plan intern, cat si extern.

Marţi, 20 Noiembrie 2012 16:08

Invitatie pentru presa

Publicat in rubrica Anunţuri Publicat de Victoria Mudreac

 Invitaţie pentru presă: Reprezentanţii instituţiilor media sunt invitaţi să participe vineri, 23 noiembrie curent, la evenimentul de lansare a Incubatorului de Afaceri din Rezina.

La ceremonia de deschidere va participa Valeriu LAZĂR, viceprim-ministru, ministru al Economiei, Dirk SHUEBEL, Şeful Delegaţiei Uniunii Europene în Republica Moldova, autorităţi publice centrale şi locale, reprezentanţi ai mediului de afaceri, comunităţii locale, reprezentanţii proiectelor internaţionale.

Incubatorul de afaceri din Rezina va găzdui companii din domeniile  producerii si serviciilor. Cel puţin 40% din rezidenţi vor fi orientaţi spre producere, 60% vor lucra în sfera prestării serviciilor, cum ar fi contabilitate, în domeniul juridic, servicii de consultanţă în afaceri, etc.

Evenimentul va avea loc la orelele 11:00, str. A. Șiusev 9/3, or. Rezina. Transportul va fi asigurat de Ministerul Economiei, vineri la orele 8:40, la intrarea în clădirea Guvernului din str. G. Bănulescu-Bodoni. Rugăm reprezentanții mass-media să confirme participa la eveniment până joi, 22 noiembrie, orele 15:00. Pentru mai multe detalii ne puteţi contacta la nr. de tel (022) 250667, serviciul de informare şi comunicare cu mass-media, Ministerul Economiei şi serviciul de comunicare cu mass-media ODIMM, tel: (22) 22 53 84.

 

 

 

Joi, 18 Octombrie 2012 12:52

CONCURS!!!

Publicat in rubrica Anunţuri Publicat de Victoria Mudreac

 

CONCURS!!!

ODIMM anunţă Concursul Anual “Cel mai activ ofiţer de credit!”

In cadrul concursului vor fi evaluate realizările ofiţerilor de credit care au eliberat, pe parcursul

anului 2012, cele mai multe credite cu garanţia financiară a ODIMM.

 

Premiu: “LAPTOP!”

Rezultatele vor fi anuntate în luna ianuarie 2013!

Pentru detalii, Vă rugăm să ne contactaţi la numărul de telefon: /022/225-001

Persoana de contact: Viorica Cerbuşcă

Pagina 7 din 8

PARTENERI

mec logo maib corel2 IOM-OIM
een logo
 ue procredit

MIEPO small

 

CCI


victoriabank

fincimbank logo
undp EuroCreditBank
 monitor fisc
 JCI Moldova  
UIPAC text
 entranse  COMERTBANK LOGO FON RGB
BCR

 

 

PARTENERI MEDIA


civic-md

2 logo agrobiznes
 mybusiness-banner  FERMIERUL.MD
 
 
 
 
Comprar Cialis Sin Recetadrogas forma analógica disponibles bajo la denominación común internacional. Tiene exactamente la misma estructura con las pastillas originales, pero difiere de ellas en ausencia de marca conocida .Se recomienda tomar la píldora por lo menos 30 minutos antes de la intimidad. La duración de acción varía de 8 a 12 horas Buy Pills Bupron SRFor a doctor it is important to know your health history to determine the correct dose and the possibility of appointment
Banner
Banner
Banner

NEWSLETTERS - EEN

Newsletter-1

 

Sondaj

Cum apreciaţi aportul ODIMM în dezvoltarea activităţii antreprenoriale in RM?

BannerBannerBannerBannerBannerBannerBannerBannerBannerBannerBanner
PARE