Organizaţia pentru Dezvoltarea Sectorului IMM.

Paterns 10 ani odimm sus

 

 

Ai nevoie de finanțare?

Programul este destinat lucrătorilor
migranţi şi/sau rudelor de gradul întâi
ai acestora care doresc să investească
în lansarea sau/şi dezvoltarea unei
afaceri proprii.

pare logo


Înscrie-te acum

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ai o idee de afacere?

Programul Național de Abilitare Economică
a Tinerilor este pentru tine! 



pnaet logo

Aplică acum

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ai nevoie de instruire?

Programul ,,Gestiunea Eficientă a Afacerii" 
este pentru tine!




gea logo


Aplică acum

Paterns 10 ani odimm jos
Russian (CIS)English (United Kingdom)
Anunţuri

Programul de Atragere a Remitenţelor în Economie „PARE 1+1” constă în mobilizarea resurselor umane şi financiare ale lucrătorilor migranţi în dezvoltarea economică durabilă a Republicii Moldova prin stimularea înfiinţării şi dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii.

Instruirea în cadrul Programului „PARE 1+1este direcţionată laasigurareaaccesului lucrătorilor migranţi la cunoştinţe în domeniul antreprenorial şi sporirea abilităţilor întru desfăşurarea unei activităţi antreprenoriale eficiente şi durabile. 

Programul de instruire presupune organizarea şi desfăşurarea cursurilor pe următoarele module:

  1. Înregistrarea afacerii şi aspecte legale a activităţii de antreprenoriat;
  2. Planificarea afacerii;
  3. Legislaţia muncii şi managementul resurselor umane;
  4. Contabilitatea în cadrul IMM;
  5. Managementul financiar;
  6. Marketing şi tehnici de vânzări eficiente. 

Durata de instruire în cadrul Programului constituie 50 ore academice pe parcursul a 10 zile consecutiv.

Criterii de eligibilitate a prestatorilor serviciilor de instruire:

-          existenţa personalului calificat şi experienţă în prestarea serviciilor de instruire nu mai puţin de 5 ani;

-          existenţa bazei de date de formatori calificaţi pentru modulele de instruire care le desfăşoară;

-          existenţa programelor pe modulele vizate în format Power Point, actualizate şi accesibile participanţilor;

-          asigurarea expunerii materialelor în limba de stat şi rusă, cu utilizarea tehnicii moderne şi instrumentarului didactic pentru buna desfăşurare a seminarelor (tablă, flip chart, proiector, calculatoare);

-          existenţa echipamentului tehnic pentru aranjamente logistice şi deplasare în teritoriu (la necesitate);

-          prezentarea a minimum 3 scrisori de recomandare (companii care au beneficiat de cursuri de instruire, asociaţiile de antreprenori). 

Ofertele vor conţine:

Programul detaliat al cursurilor pe modulele vizate în format Power Point;

 - Bugetul estimativ pentru o grupă de 20persoane (inclusiv costul materialelor didactice şi pauzelor de cafea);

  - Lista şi CV formatorilor implicaţi în procesul didactic.

Ofertele vor fi prezentate până la 30 ianuarie2013 la adresa Organizaţiei pentru Dezvoltarea Sectorului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii:

Republica Moldova, MD 2004, mun. Chişinău, str. Serghei Lazo, 48, birou 313,                                 

Pentru informaţii suplimentare sunteţi bineveniţi a contacta ODIMM prin telefon:

(022) 22 58 06 ori (022) 29 62 68 sau prin e-mail: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza

Programul GEA este destinat asigurării continuităţii programelor de instruire multianuală pentru sectorului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii.

 

Scopul principal al Programului constă în sporirea nivelului de cunoştinţe a agenţilor economici întru desfăşurarea unei activităţi antreprenoriale eficiente şi durabile.

 

Programul presupune organizarea şi desfăşurarea gratuită a cursurilor de instruire pe următoarele module de instruire:

  1. Planificarea afacerii;
  2. Managementul financiar;
  3. Marketing şi tehnici eficiente de vânzare;
  4. Contabilitatea pe domenii de aplicare;
  5. Legislaţia muncii şi managementul resurselor umane;
  6. Activitatea economică externă şi relaţii vamale;
  7. Înregistrarea în calitate de plătitor de TVA şi aplicarea legislaţiei în domeniu;
  8. Achiziţiile publice şi legislaţia în domeniu.

 Durata de instruire pentru fiecare modul constituie 21 ore academice.

Criterii de eligibilitate a prestatorilor serviciilor de instruire:

-          existenţa personalului calificat şi experienţă în prestarea serviciilor de instruire nu mai puţin de 5 ani;

-          existenţa bazei de date de formatori calificaţi pentru modulele de instruire care le desfăşoară;

-          existenţa programelor pe modulele vizate în format Power Point, actualizate şi accesibile participanţilor;

-          asigurarea expunerii materialelor în limba de stat şi rusă, cu utilizarea tehnicii moderne şi instrumentarului didactic pentru buna desfăşurare a seminarelor (tablă, flip chart, proiector, calculatoare);

-          acoperire geografică pe tot teritoriul Republicii Moldova

-          existenţa echipamentului tehnic pentru aranjamente logistice şi deplasare în teritoriu;

-          prezentarea a minimum 3 scrisori de recomandare (companii care au beneficiat de cursuri de instruire, asociaţiile de antreprenori, inclusiv de la APL).

Ofertele vor conţine Programul detaliat al cursurilor, Bugetul estimativ pentru o grupă de 25 persoane (inclusiv costul materialelor didactice şi pauzelor de cafea), lista şi CV formatorilor implicaţi în procesul didactic.

Ofertele vor fi prezentate până la 28 ianuarie 2013 la adresa Organizaţiei pentru Dezvoltarea Sectorului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii:



Republica Moldova, MD 2004, mun. Chişinău, str. Serghei Lazo, 48, birou 310,

                                 Pentru informaţii suplimentare sunteţi bineveniţi a contacta ODIMM prin telefon:

                                     (022) 22 58 06 ori (022) 29 62 68
    sau e-mail: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza

Miercuri, 19 Decembrie 2012 16:39

PROGRAMUL DE DEZVOLTARE STRATEGICĂ 2013-2015

Publicat in rubrica Anunţuri Publicat de Administrator

Organizatia pentru Dezvoltarea Sectorului Intreprinderilor Mici si Mijlocii a elaborat Programul de Dezvoltare Strategica pentru anii 2013-2015 (PDS).
PDS este documentul de baza al ODIMM, de la care deriva toate actiunile Organizatiei pe parcursul urmatorilor 3 ani si ca urmare, reprezinta: (i) instrumentul de planificare / prioritizare a politicilor la nivelul Sectorului Intreprinderilor Mici si Mijlocii din Republica Moldova, (ii) instrumentul de management pentru IMM si (iii) instrumentul de comunicare atat pe plan intern, cat si extern.

Marţi, 20 Noiembrie 2012 16:08

Invitatie pentru presa

Publicat in rubrica Anunţuri Publicat de Victoria Mudreac

 Invitaţie pentru presă: Reprezentanţii instituţiilor media sunt invitaţi să participe vineri, 23 noiembrie curent, la evenimentul de lansare a Incubatorului de Afaceri din Rezina.

La ceremonia de deschidere va participa Valeriu LAZĂR, viceprim-ministru, ministru al Economiei, Dirk SHUEBEL, Şeful Delegaţiei Uniunii Europene în Republica Moldova, autorităţi publice centrale şi locale, reprezentanţi ai mediului de afaceri, comunităţii locale, reprezentanţii proiectelor internaţionale.

Incubatorul de afaceri din Rezina va găzdui companii din domeniile  producerii si serviciilor. Cel puţin 40% din rezidenţi vor fi orientaţi spre producere, 60% vor lucra în sfera prestării serviciilor, cum ar fi contabilitate, în domeniul juridic, servicii de consultanţă în afaceri, etc.

Evenimentul va avea loc la orelele 11:00, str. A. Șiusev 9/3, or. Rezina. Transportul va fi asigurat de Ministerul Economiei, vineri la orele 8:40, la intrarea în clădirea Guvernului din str. G. Bănulescu-Bodoni. Rugăm reprezentanții mass-media să confirme participa la eveniment până joi, 22 noiembrie, orele 15:00. Pentru mai multe detalii ne puteţi contacta la nr. de tel (022) 250667, serviciul de informare şi comunicare cu mass-media, Ministerul Economiei şi serviciul de comunicare cu mass-media ODIMM, tel: (22) 22 53 84.

 

 

 

Joi, 18 Octombrie 2012 12:52

CONCURS!!!

Publicat in rubrica Anunţuri Publicat de Victoria Mudreac

 

CONCURS!!!

ODIMM anunţă Concursul Anual “Cel mai activ ofiţer de credit!”

In cadrul concursului vor fi evaluate realizările ofiţerilor de credit care au eliberat, pe parcursul

anului 2012, cele mai multe credite cu garanţia financiară a ODIMM.

 

Premiu: “LAPTOP!”

Rezultatele vor fi anuntate în luna ianuarie 2013!

Pentru detalii, Vă rugăm să ne contactaţi la numărul de telefon: /022/225-001

Persoana de contact: Viorica Cerbuşcă

Agenţia pentru Inovare şi Transfer Tehnologic din cadrul Academiei de Ştiinţe a Moldovei lansează concursul proiectelor de inovare şi transfer tehnologic pentru anul 2013 cu finanţarea din bugetul de stat în mărime de până la 50% din costul total al proiectului.

Cerința obligatorie: Condiția obligatorie pentru aplicarea proiectelor de inovare și transfer tehnologic este implementarea unei inovații sau tehnologii noi pentru Republica Moldova.

Perioada de implementare:Perioada de implementare a proiectelor de inovare și transfer tehnologic este de maxim 2 ani (2013-2014).

Bugetul proiectului:Proiectele de inovare şi transfer tehnologic  se finanţează de la bugetul de stat, în volum de până la 50 la sută, acordându-se prioritate proiectelor cu pondere mai mare de cofinanţare.

Bugetul total al proiectului nu poate depăși maxim 2 mil. lei pentru un an.

Sursa de finanţare:Sursa de finanțare a proiectelor de inovare și transfer tehnologic este de maxim 50 % din bugetul de stat calculat din valoarea totală a proiectului și minim 50% de la agentul economic ca cofinanțare din sursele proprii.

Cofinanțarea poate fi efectuată prin mijloace financiare sau prin utilaje echipamente necesare pentru realizarea proiectului, procurate în perioada de realizare a proiectului de transfer tehnologic.

Obiectiv:  Dezvoltarea unei economii bazate pe inovații și transfer de tehnologii noi, prin stimularea și dezvoltarea IMM-lor inovaționale.

Grupul ţintă: întreprinderile mici și mijlocii și instituțiile din sfera științei și inovării din Republica Moldova.

Criteriile de eligibilitate al organizației-executori :

  1. 1.Pentru agenții economici privați:
    1. a.Sa fie solvabilă.
    2. b.Sa nu posede datori față de bugetul de stat.
    3. c.Sa fie capabilă sa garanteze valoarea cofinanțării pe întreaga perioada de realizare a proiectului. Ca dovadă va prezenta o scrisoare de garanție.
    4. d.Sa nu fie implicată în un proces civil /penal.
    5. e.Sa fie rezident al unuia din parcurile științifico-tehnologic sau incubatoarelor de inovare.
  2. 2.Pentru organizațiile din sfera științei și inovării.
    1. a.Sa fie acreditată în una din direcțiile strategice pentru care se aplică proiectul
    2. b.Sa fie capabilă sa garanteze valoarea cofinanțării pe întreaga perioada de realizare a proiectului sau prin cofinanțarea de către un agent economic care va fi beneficiar al inovației la finele proiectului. Ca dovadă va prezenta o scrisoare de garanție din partea beneficiarului.

Activităţile principale:în cadrul concursului vor fi finanțate cele mai bune proiecte. IMM câştigătoare vor beneficia de 50% pentru implementarea planului său de afaceri. Ideea de afaceri trebuie să fie în cadrul următoarelor direcţii strategice:

  1. Valorificarea resurselor umane, naturale şi informaţionale pentru dezvoltare durabilă.
  2. Biomedicina, farmaceutica, menţinerea şi fortificarea sănătăţii.
  3. Biotehnologii agricole, fertilitatea solului şi securitatea alimentară.
  4. Nanotehnologii, inginerie industrială, produse şi materiale noi.
  5. Eficientizarea complexului energetic şi asigurarea securităţii energetice, inclusiv prin folosirea resurselor renovabile.

Termenul limită: Proiectele se vor depune pană la data de 30.09.2012, ora 16:00.

Rezultate: Iniţiativa finanţată în cadrul concursului proiectelor de inovare și transfer tehnologic va contribui la realizarea următoarelor rezultate:

-          crearea condițiilor favorabile pentru dezvoltarea IMM-urilor prin aplicare inovațiilor și tehnologiilor noi.

-          crearea produselor inovaționale pe piața autohtonă și internațională.

-          dezvoltarea infrastructurii inovaționale;

-          asigurarea conexiunii între mediul de afaceri şi cel de cercetare;

-          promovarea activităţii de inovare şi transfer tehnologic în ţară cât şi peste hotarele ei etc.

Condiţiile de prezentare: Proiectele se vor prezenta în 2 exemplare pe suport de hârtie şi formă electronică însoţite de scrisorile de garanţie la adresa Agenției pentru Inovare și Transfer Tehnologic. Formularul proiectului de transfer tehnologic, model business-plan, modelul scrisorii de garanţie și alte formulare necesare poate fi descărcat de pe pagina www.aitt.md,

 

Adresă:

str. Mioriţa 5, et.4, mun. Chişinău
Telefon: 88 25 62,

88 25 64

88 25 69

persoana de contact: Sergiu Brumă
Email:  Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
   
Web: http://www.aitt.md

 

 

Pagina 7 din 8

PARTENERI

mec logo maib corel2 IOM-OIM
een logo
 ue

MIEPO small

 

CCI


victoriabank

fincimbank logo
undp
 monitor fisc
 JCI Moldova  
UIPAC text
 entranse  COMERTBANK LOGO FON RGB

 

 

PARTENERI MEDIA


civic-md

2 logo agrobiznes
 mybusiness-banner  FERMIERUL.MD
 
 
 
 
Comprar Cialis Sin Recetadrogas forma analógica disponibles bajo la denominación común internacional. Tiene exactamente la misma estructura con las pastillas originales, pero difiere de ellas en ausencia de marca conocida .Se recomienda tomar la píldora por lo menos 30 minutos antes de la intimidad. La duración de acción varía de 8 a 12 horas Buy Pills Bupron SRFor a doctor it is important to know your health history to determine the correct dose and the possibility of appointment
Banner
Banner
Banner

NEWSLETTERS - EEN

Newsletter-1

 

Sondaj

Cum apreciaţi aportul ODIMM în dezvoltarea activităţii antreprenoriale in RM?

BannerBannerBannerBannerBannerBannerBannerBannerBannerBannerBanner
PARE