Organizaţia pentru Dezvoltarea Sectorului IMM.

Paterns 10 ani odimm sus

 

 

Ai nevoie de finanțare?

Programul este destinat lucrătorilor
migranţi şi/sau rudelor de gradul întâi
ai acestora care doresc să investească
în lansarea sau/şi dezvoltarea unei
afaceri proprii.

pare logo


Înscrie-te acum

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ai o idee de afacere?

Programul Național de Abilitare Economică
a Tinerilor este pentru tine! 



pnaet logo

Aplică acum

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ai nevoie de instruire?

Programul ,,Gestiunea Eficientă a Afacerii" 
este pentru tine!




gea logo


Aplică acum

Paterns 10 ani odimm jos
Russian (CIS)English (United Kingdom)
Anunţuri

Direcția Educație a Comisiei Europene şi Centrul OECD pentru Dezvoltare Economică Locală invită cadrele didactice și școlile pentru a prezenta studii de caz cu privire la strategiile, practicile si realizările în promovarea antreprenoriatului în educaţie şi instruirea vocaţională.

Apelul se concentrează pe trei domenii : modul în care spiritul antreprenorial este abordat în procesul de predare și învățare; modul în care mediul școlar susţine instruirea antreprenorială; rolul parteneriatului „instituţiile de învăţămînt şi comunitatea de afaceri".

Sunt invitate să participe atît cadrele didactice individuale, cît şi instituţiile de învăţămînt. Participarea presupune un rezumat de 1-2 pagini prin e-mail cu identificarea practicilor în domeniul antreprenoriatului.

Termenul limită pentru depunere a dosarelor şi prezentarea studiului de caz este 30 aprilie 2014. Studiile de caz vor fi acceptate în următoarele limbi: engleză, franceză, germană, italiană.

OECD va selecta pînă la 20 de studii de caz. Participanţii vor primi o taxă de 500 de euro pentru a scrie un studiu de caz (15 pagini) și vor beneficia de posibilitatea de a-l prezenta la un eveniment organizat de OECD.

Mai multe informaţii găsiţi la: www.etf.europa.eu  sau prin e-mail: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza , Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza , Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza

 

Granturi pentru FemeiHERA UK anunţă lansarea celei de-a doua competiţii internaţionale pentru acordarea grant-urilor femeilor antreprenoare din Armenia, Georgia, Moldova, România şi Ucraina. Oricare femeie antreprenoare din una dintre aceste cinci ţǎri poate participa la competiţie pentru a obţine fonduri necesare pentru acoperirea cheltuielilor de dezvoltare a capitalului, costuri destinate pentru achiziţionarea echipamentului şi dezvoltarea întreprinderii. Femeile participante trebuie sǎ demonstreze contribuţia muncii lor în combaterea migraţiei periculoase şi traficului de fiinţe umane în regiunea respectivă.


În cele cinci ţǎri vor fi oferite 40 de grant-uri în valoare medie de 500€ (valoarea grant-ului variază între 200€ şi 1550€) femeilor antreprenoare selectate în conformitate cu una dintre următoarele trei categorii:

1. Femei tinere antreprenoare (cu vârsta până la 30 de ani) care au migrat peste hotare şi care, după ce s-au întors, au înfiinţat propria lor activitate economică în ţară;


2. Femei antreprenoare care au înfiinţat o întreprindere micro sau micǎ şi care intenţionează sǎ angajeze şi/sau antreneze femei tinere, potenţiale victime ale migraţiei periculoase şi /sau al traficului de fiinţe umane;


3. Tinere care vor sǎ dezvolte o idee inovativă pentru combate traficul de fiinţe umane şi migraţia periculoasǎ în ţara lor.

 

Dacǎ eşti o femeie antreprenoare şi ai o idee care îndeplineşte una dintre cerinţele mai sus menţionate, descarcă formularul ataşat, completează-l şi trimite-l la Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza . Formularul trebuie completat în limba engleză.

 

Descarcă aici Formularul pentru a aplica la Program.

 

Competiţia se va încheia miercuri 30 aprilie la miezul nopţi. Selecţia preliminarǎ va avea loc pâna la data de 1 iunie. Propunerile vor fi evaluate şi premiile vor fi acordate până la 1 august 2014. Câştigătorii vor primi on-line ajutorul unui mentor, suport tehnic şi publicitate pentru întreprinderea lor pe website-ul HERA.

 

 

 



ConcursDacă eşti tânăr cu vârsta 18-35 de ani şi doreşti să iniţiezi sau să dezvolţi propria afacere, înregistrează-te la CONCURSUL NAŢIONAL DE BUSINESS PLANURI PENTRU TINERI, ediţia a X-a şi vei avea posibilitatea de a beneficia de granturi de inițiere a afacerii, vei acumula cunoştinţe în elaborarea unui plan de afaceri de succes, vei fi susținut și ghidat de către mentorii profesioniști, iar finaliştii vor avea şansa să-şi prezinte ideea și capacitățile de antreprenor, investitorilor prezenți la Gala Ideilor de Afaceri.

 

Concursul este organizat în perioada 25 februarie – 12 iunie 2014 de către Asociaţia Naţională a Tinerilor Manageri din Moldova (ANTiM) cu susținerea Fundației ARGIDIUS, ODIMM şi a altor partenerilor locali.

 

Scopul acestui concurs este de a susține și promova ideile tinerilor care doresc să-și deschidă propria afacere, astfel contribuind la dezvoltarea social-economică a țării noastre.

 

Ediția a X-cea a Concursului va avea următoarele etape:

I etapă – Lansarea concursului și înregistrarea participanților prin înregistrarea on-line a conceptelor de afacere – 25 februarie 2013- 20 martie 2014,
II etapă – Selectarea a 100 de participanți prin evaluarea conceptelor și intervievarea directă – 25 martie -13 aprilie 2014
III etapă – Cursuri de instruire on line și consultanța mentorilor pentru tinerii de la etapa a doua 14 aprilie – iunie 2014,
IV etapă – Selectarea finaliștilor în baza evaluării planurilor de afaceri elaborate și a prezentărilor orale în fața juriului profesionist – 26 mai -10 iunie 2014,
V etapă – Decernarea a 25 finaliști, care vor primi granturi pentru inițierea sau dezvoltarea afacerii, în cadrul Galei Ideilor de Afaceri - 12 iunie 2014.


Finaliştii Concursului, precum și persoanele instruite, vor beneficia de susținere consultativă și informațională post concurs timp de 12 luni. Pentru prima dată la această ediție instruirile vor fi on-line, ceea ce nu necesită deplasarea și prezența in sala pentru a învăța cum să elaborez planul de afaceri. Valoarea grantului va fi intre 150 mii și 60 mii lei.

 

Vrei să intri în Concurs? Intră pe site-ul www.cbp.antim.org, crează-ţi un cont personal şi expune-ţi ideea ta de afaceri. Tot pe website, vei găsi toată informaţia cu privire la regulament, premii şi criterii de evaluare.

 

La edițiile din 2012-2013, 41 de tineri au primit granturi în valoare de peste 170 mii EURO. Menţionăm că la Concurs au aplicat peste 2500 de persoane, din care 500 au fost selectate pentru interviu, iar la instruiri au participat peste 100 de persoane. De asemenea, absolvenții programului beneficiază de susținere continuă din partea consultanților în afaceri, care îi ajută să dezvolte afacerea și să promoveze produsele noi pe piață.

 

Detalii despre conurs la tel 022923001, mob 069891999 Aurelia Braguta - Președinte sau la adresa www.cbp.antim.org

 

Partenerii proiectului:
Sponsori: BC „Moldova Agroindbank" SA, Japan Tabaco International, ASEM, Asociația Busenisului European, ODIMM.
Partenerii Media: "KissFM", "Avtoradio", "Экономическое обозрение", ziarul TIMPUL, ziarul ADEVĂRUL
Internet: „Simpals Garaj"

_____________________________________________________________________________
NOTĂ:
Istoria concursurilor de business planuri este foarte bogată, fiind o formă recunoscută de stimulare a noilor afaceri în ţările dezvoltate. Din anul 1980, concursurile de business planuri se bucură de o răspândire din ce în ce mai activă, organizate de instituţii guvernamentale, marile corporaţii, cât şi de marile centre universitare din Wharton, Yale, Harvard, Stanford, Massachusetts, Ivey, Oxford, Cambridge

Asociaţia Naţională a Tinerilor Manageri din Moldova (ANTiM) este o organizaţie nonguvernamentală, ce activează din anul 1997. ANTiM are drept scop susţinerea şi dezvoltarea spiritului managerial al tinerilor din Republica Moldova. Proiectele ANTiM sunt orientate spre stimularea iniţiativei tinerilor în autoangajare şi autorealizare, creării propriilor întreprinderi, stimulării creativităţii tinerilor, astfel contribuind la dezvoltarea mediului economic local.

Organizaţia pentru Dezvoltarea Sectorului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii (ODIMM) invită mass-media la data de 18 decembrie 2013, ora 09:30, la sediul ODIMM (str. Serghei Lazo 48, et. 3, bir. 305), la Conferinţa de presă dedicată prezentării rezultatelor Proiectului „Lead Your Way to Business", obţinute pe parcursul celor 2 ani de implementare. Proiectul este co-finanţat prin Programul de Cooperare Transfrontalieră România – Ucraina – Republica Moldova 2007-2013.

 

Conferinţa va fi susţinută de dna Iulia Iabanji, Director General ODIMM. De asemenea, vor participa dl Neculai Viţelaru, Preşedintele Patronatului Judeţean al Întreprinderilor Mici şi Mijlocii Iaşi, tineri antreprenori - beneficiari ai proiectului, reprezentanţi ai autorităţilor publice centrale şi partenerilor de dezvoltare.

 

Proiectul „Lead Your Way to Business" are drept scop îmbunătăţirea procesului de cooperare transfrontalieră dintre Republica Moldova şi România, prin încurajarea şi susţinerea tinerilor (potenţiali antreprenori) de pe ambele maluri ale Prutului să iniţieze şi să dezvolte afaceri.

 

Pentru mai multe detalii: Stratan Marcela, Tel: /+373 22/ 22 53 77, E-mail:  Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza .

 

 

Vineri, 18 Octombrie 2013 12:02

ANUNŢ CONCURS

Publicat in rubrica Anunţuri Publicat de Administrator

Reţeaua Pactului Global în colaborare cu Organizaţia pentru Dezvoltarea Sectorului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii (ODIMM), cu suportul partenerilor, anunţă lansarea ediţiei a IV-a a Concursului Naţional „IMM – model de responsabilitate socială”. Scopul concursului este de a susţine şi premia IMM-urile responsabile social, astfel oferindu-le avantaje de competitivitate şi vizibilitate pentru atragerea clienţilor şi partenerilor.

 

Participanţii la concurs vor fi evaluaţi în baza formularelor de aplicare ce vor reflecta activitatea întreprinderilor pentru anul 2012, în următoarele domenii:

 

a) protecţia mediului înconjurător;

b) respectarea condiţiilor de muncă a angajaţilor;

c) integrare socială şi sprijinul acordat comunităţii;

 

Premiul special va fi oferit întreprinderii ce a realizat acţiuni importante în câteva din domeniile sus-menţionate.

 

Premierea finală a câştigătorilor va avea loc în cadrul Conferinţei Internaţionale a IMM-urilor, pe data de 26 noiembrie 2013.

 

Ghidul aplicantului şi Formularul de aplicare pot fi accesate

la adresele www.odimm.md şi www.businessportal.md

 

Ghidul aplicantului.

Formular de aplicare ROM.
Formular de aplicare RUS.

 

Companiile eligibile ce doresc să participe în concurs urmează să completeze formularul de aplicare şi să-l expedieze până pe data de 14 noiembrie 2013, cu menţiunea „Concurs RSC”, la sediul ODIMM (str. Serghei Lazo 48, oficiu 303, Chişinău, R. Moldova), la numărul de fax (022) 29-57-97 sau la adresa de e-mail projects@odimm.md.

 

Pentru mai multe detalii ne puteţi scrie la adresa de e-mail projects@odimm.md sau suna la telefonul (022) 29-57-41

 

Organizaţia pentru Dezvoltarea Sectorului IMM anunţă colectarea cererilor de finanţare nerambursabilă în cadrul Componentei „Finanţarea afacerilor/Regula 1+1”.

Lucrătorii migranţi şi rudele de gradul întâi ai acestora care s-au înregistrat la Programul „PARE 1+1” sau care intenţionează să se înscrie, sunt invitaţi le sediul ODIMM pentru a depune Cererea de Finanţare Nerambursabilă şi documentele aferente acesteia la Componenta III.

Solicitantul va prezenta la ODIMM documentele întreprinderii în original şi copie. Totodată, pentru simplificarea procedurii şi optimizarea costurilor financiare şi de timp, a fost elaborat un model de plan de afaceri, care poate fi descărcat aici.

Toate cererile, precum şi planul de afaceri pot fi descărcate on-line, tipărite şi completate de mână sau la calculator şi prezentate la ODIMM.

Înregistrarea la Programul „PARE 1+1” poate fi efectuată şi ON-LINE – pe pagina http://pare.odimm.md.

Pentru detalii, vă rugăm să consultaţi pagina http://odimm.md, iar pentru informaţii adiţionale, nu ezitaţi să ne contactaţi la numărul de telefon (0 22) 211 673 sau (0 22) 225 001.

ÎMPREUNĂ CREĂM VIITORUL ACASĂ!

Pagina 6 din 8

PARTENERI

mec logo maib corel2 IOM-OIM
een logo
 ue

MIEPO small

 

CCI


victoriabank

fincimbank logo
undp
 monitor fisc
 JCI Moldova  
UIPAC text
 entranse  COMERTBANK LOGO FON RGB

 

 

PARTENERI MEDIA


civic-md

2 logo agrobiznes
 mybusiness-banner  FERMIERUL.MD
 
 
 
 
Comprar Cialis Sin Recetadrogas forma analógica disponibles bajo la denominación común internacional. Tiene exactamente la misma estructura con las pastillas originales, pero difiere de ellas en ausencia de marca conocida .Se recomienda tomar la píldora por lo menos 30 minutos antes de la intimidad. La duración de acción varía de 8 a 12 horas Buy Pills Bupron SRFor a doctor it is important to know your health history to determine the correct dose and the possibility of appointment
Banner
Banner
Banner

NEWSLETTERS - EEN

Newsletter-1

 

Sondaj

Cum apreciaţi aportul ODIMM în dezvoltarea activităţii antreprenoriale in RM?

BannerBannerBannerBannerBannerBannerBannerBannerBannerBannerBanner
PARE